En ik heb gister mn eerste puzzelplaatje gemaakt van Hello Kitty! Ga 'm nu afmaken want ben nog niet helemaal tevreden, en ik maak straks ook wel foto's!
Ik heb dat toen wel gedaan. Was tijdtechnische gezien voor mij makkelijker. Als hij klaar is kan hij in de vriezer en daar ligt hij goed tot je hem nodig hebt. Ik heb hem toen eerst in de koelkast gelegd terwijl ik bezig was met de rest van de taart, maar de volgende keer gaat hij rechtstreeks vanuit de vriezer op de taart.
vraagje he als ik een cupcake wil maken hoeveel beslag heb je dan nodig voor 6 cupcakes? ik heb zo'n kant en klare mix van de makro gehaald voor biscuit zou ik die ook kunnen gebruiken ervoor?
Ik heb gelezen dat die niet lekker is voor cupcakes en dat je beter de funcakes cupcake mix kunt gebruiken, daarop staat ook precies aangegeven hoeveel je nodig hebt. Of je zelf cupcakes maken zonder mix (staat recept op DLT)
haha ik zat namelijk met t zelfde ' probleem' xD Had opgezocht of t ook met biscuitmix kon, maar dan werd het heel droog.... Dus ook ik ga nog proberen om donderdag bij Cook&co cupcakemix te halen
1234
Geplaatst: 28-12-10 13:31
balen, mn moeder was net bij cook&co, ze hebben daar geen cupcake-mix ga dan maar die nigella-cupcakes doen
Lindas2
Geplaatst: 28-12-10 14:39
Ik had nog een aantal kerstcreaties gemaakt die ik nog niet had laten zien.. Vinden jullie het erg als ik ze even doe spammen?
Pas geleden wat bonbons getracht te maken.. Sommige gevuld met karamel en de andere met witte creme.. Erg lekker!!
Voor de kerst o.a. een taart gemaakt met ganache.. deze is gevuld met speculaas creme en laagje crispy chocolade. Was ook erg lekker, zeker in combinatie met de ganache!
DE kerstsok .. Gevuld met laagje bosbessencreme en bosvruchtenjam..
En nog koekjes gebakken.. kon ik die gelijk met mn icing vaardigheden van de workshop uitproberen . Wederom erg lekker!
Had verder ook nog een millionares shortbread gemaakt (Die is toch wel echt favoriet ) en een appeltaart.
Wat vinden jullie?
Laatst bijgewerkt door Lindas2 op 28-12-10 15:03, in het totaal 3 keer bewerkt
dancertje
Geplaatst: 28-12-10 14:53
nee hoor lindas2 spam ze maar ik heb geluk gehad heb een van die logo's gevonden bij de blokker als uitdruk vormpje het is een soort klavertje 4 en hoef dan alleen nog een rondje te doen:P.
@ lindas2 vind ze super leuk koekjes zo met icing zien der ook heel goed uit
wat een gave dingen weer! ik zie het al, ik moet ook leren werken met icing...
verdorie, GLS is nog steeds niet van plan langs te komen. Mijn pakket staat al vanaf 23 december daar in het depot...
Lindas2
Geplaatst: 28-12-10 16:07
Thanx! vind icing echt super leuk! .. En wat balen zeg! Hier heeft de pakket bezorging ook vertraging... kan je niet naar een nummer bellen om te vragen wanneer het ongeveer bezorgd gaat worden?
@lindas2 ziet er echt super uit, royal icing is echt geweldig om mee te decoreren. en die ganache taart is echt strak
Lindas2
Geplaatst: 28-12-10 16:30
Ow.. dat is ook wat zeg..
Dankjewel magnificent
Ow nog een vraagje.. voor vrijdag heb ik een taart staan en ze wilde die met lekker veel chocolade en marsepein . De decoratie weet ik al wel maar de vulling... het moest wel een beetje luchtig zijn.. zou bonbonbloc mousse met jam dan iets zijn?
Mijn Hello Kitty is af, ben ookal de hele dag bezig met bloemetjes maken en marsepein kleuren Ben nu weer eventjes pauze aan het nemen, heb nog geen foto's gemaakt, komt nog!
Ik ben paar uurtjes bezig geweest met de bovenkantjes voor de cupcakes xD Heb er nu 7 gemaakt, en ze zijn super vet geworden vind ik zelf ga morgen derest maken en dan maak ik van het geheel wel ff een foto
Clausje
Geplaatst: 28-12-10 20:51
ik heb vorige week woensdag mijn eetbare print besteld op http://www.cakepicture.nl en in het mailtje stond dat het vrijdag geleverd zou worden en het is er nu nog niet moet de taart toch echt afhebben voor donderdag