Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:zo dat is wel heel snel....bij gaat het ook goed vanaf 3 januari van 83 naar 78,5 gegaan! maar ik moet nog een heel eind
![]()
O: mini italiaanse gehaktballetjes met zaanse mayo
T: snacken bij de sligro, vnl vlees en kaas (Ik ga zo boodschappen doen daar)L: Witlof met ei, zout, peper en zaanse mayo
T: komkommerschijven met filet american en roomkaas
A: 2 gebakken pangafilets met spek eromheen en wat gepureerde broccoli met wat kaas uit de oven
Ik doe trouwens atkins
Mrijn schreef:Ik ga meteen even kijken bij de KH-arme recepten. Ik ben ook verwoed aan het koken en kan altijd nieuwe ideeën gebruiken. Ik heb gister een lading kokos/chocomuffins en citroen/kokosmuffins gemaakt.
Imre schreef:Da's toch geen ontbijt?!Vind sowiezo dat je vandaag erg weinig eet, is dat de bedoeling van het dieet, of heb je vandaag gewoon een magere dag?
*edit* Of zijn het drie hele grote scheppen en is het dus een bakje vol?
Dekloktikt schreef:Ik kom ook even gezellig doen! Kijken of jullie nog, niet dikmakende maar toch varieerende eettips hebben!
Laatst op Discovery channel gezien dat het afvallen wordt versneld door bij iedere maaltijd toch een glas melk (met calcium) te nuttigen! Sinds ik dat doe gaat het voor mij echt supersnel.