Net bij de Xenos in Rijssen (of all places!, nee, daar kom ik echt niet elke dag) drie doosjes 'nep' lepeleitjes van Kraft Foods gekocht. Ik had niet gedacht dat dit tegenwoordig mag, zo'n overduidelijke namaak in zelfs precies dezelfde doosjes. Ook lache, op het prijskaartje in de winkel stond gewoon een vergelijking met de prijs van de eieren van Milka in het Kruidvat, al noemden ze geen namen, ze suggereerden wel dat het precies dezelfde eieren zijn.
Milka is van Kraft Foods en Marabou oid ook. Het is niet namaak het is gewoon een product wat gemaakt is voor het buitenland en niet voor in Nederland, vandaar de lagere prijs
Yunomi
Geplaatst: 22-03-13 17:31
Ik heb ook een doosje gehaald na aanleiding van dit topic. Nieuwschierigheid gewekt!
Dallista
Geplaatst: 22-03-13 20:33
Sappos schreef:
vandaar de lagere prijs
Nou, ik zal in elk geval voortaan even een straatje omlopen voor de Xenos i.p.v. het Kruidvat. Kan mij verder niet schelen voor wat voor land het product gemaakt is, zolang het dezelfde eitjes blijven, kom maar op, yummy yummy.
mvdbijl
Geplaatst: 22-03-13 20:37
ik heb de xenos vond ik de eieren wel lekker maar toch wat kleffer van smaak, de mila met bruine vulling die ik normaal koop zijn denk ik toch luchtiger.
Debbie
Geplaatst: 22-03-13 20:57
Bij de xenos hebben ze alleen de witte vulling toch? Vind de bruine juist zo lekker