Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisette03 schreef:Wat een mooie taarten komen er weer voorbij![]()
ik vond net deze link, even kijken of hij werkt...
http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=53696&PhotoID=473236
LetsgoKelly schreef:Ik wil graag kleurstoffen kopen maar ik weet niet zo goed welke. Zouden jullie voor de primary set van Wilton gaan of zouden jullie losse kleurtjes bestellen van Americolor?
Ik heb niet zo'n goed commentaar gelezen over de Wilton kleurstoffen, dat je marsepein gaat plakken?
vincentlover schreef:Ik heb een setje van die wilton en ik heb nergens problemen mee!
Ik had trouwens ook nog een vraagje, bij het bekleden van een taart met marsepein, hoe krijg je de randen dat netjes glad?
Want aan de zijkanten zit zeg maar altijd teveel marsepein, dus hoe doen jullie dat dan??
MamaMiesje schreef:@wereld:
"zwart" is gemaakt van héééél donkerpaars. Dus vandaar dat jouw kleine beetje zwart lila werd
Volgende keer een potje zilververf gebruiken
Mayo schreef:vincentlover schreef:Ik heb een setje van die wilton en ik heb nergens problemen mee!
Ik had trouwens ook nog een vraagje, bij het bekleden van een taart met marsepein, hoe krijg je de randen dat netjes glad?
Want aan de zijkanten zit zeg maar altijd teveel marsepein, dus hoe doen jullie dat dan??
Hoe bedoel je precies? De onderrand? De rand bovenop? De zijkant?
vincentlover schreef:maar wat doe je dan met die overige marsepein? Want ik hou altijd van die plooien zeg maar