Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Las er een schandalig artikel van in de Bit, dat ze extra zware beslagen eronder doen zodat de paarden een 'prachtige gang' hebben

Maar dat is mijn mening
Mogguh dames 
Maar ik heb een Seat Ibiza op benzine
Vind het niet erg hoor om es voor Taxi te spelen en vriendinnen op te halen enzo als er wat is. Maar haar reden was dat ze haar autootje niet vertrouwd omdat ie vaak niet meer wil starten (ouwe kútpolo uit '89 ofzo
) maar hij is net helemaal nagekeken door de garage, maar ze durft er dus niet meer mee te rijden. Dan denk ik sorry hoor, maar ze werkt fulltime en woont nog thuis, dus ik denk dat ze wel ff ietsss meer te besteden heeft dan ik
Koop dan een goeie auto en doe niet zo zeikerig over die benzine denk ik dan 
Was zoooo gaaf!!! Had dikke keelontsteking en koorts en antibiotica enzo
Maar ik moést en zoú heen
Helaas niet tot het eind kunnen blijven toen, dat trok ik gewoon niet
Maar de tijd die ik geweest ben echt zitten genieten

En ook echt draf he!! Geen schweinepass
Superpony
Vooral dat ie ook echt hele stukken begint te draven, daar ben ik zoooo blij mee!

En heb pas osteopaat erbij gehad en nu weer rustig aan het opbouwen
Hij heeft eerst flink spierpijn gehad en na het rijden de eerste paar keer behoorlijk spierpijn, terwijl ik toch echt heel rustig aan had gedaan, maar ben nu langzaam aan het opbouwen en gaat steeds beter
Ze raadde aan eerst lekker buiten rechte stukken te gaan rijden en beetje opbouwen en dan pas weer te gaan dressuren, dus wil ff kijken voor komende week ofzo weer eens een lesje nemen zodat ik daar ook meteen weer een goeie start mee maak
Maar meestal laat ik hem dan gewoon ff een flink stuk uitgalopperen en dan ist peerd ook weer blij
Maar vind gewoon dat hij ook een heel rondje rustig moet kunnen stappen
Dus das weer een nieuw doel
Maar moet zeggen het gaat erg goed
Ik vind zelf lekker een stuk crossen ook heerlijk en dat voelt hij ook wel aan
Maar nu gewoon consequent zijn
En hij weet ook dat als ie gewoon lekker rustig is dattie meteen lange teugel krijgt en relaxed mag stappen
Hij is heel braaf hoor en zit er eigk nooit met tegenzin op
Kan ook onwijs lachen om z'n stomme schrikacties
Komt er een shovel langs en denk ik van nou maar ff beetje bij me houden, kijkt ie niet eens om, om vervolgens van een grasspriet te schrikken ofzo
Maf beest
Veel plezier!