Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilse schreef:Spetter, wat doe jij eigenlijk bij de thuiszorg?
Want ik zoek ook werk, maar ik geloof dat niemand me wil hebben
lana_te schreef:@lj: wat een goede dag dan!goed zo en geniet ervan
@lieke: wat een leuk verhaal zeg!succes morgen(vandaag?) en ja bedankt voor de reactie die je gaf
O: kom special K met amgere melk
stond net op, mijn haar was super vettig, ga ik even in bad zitten en zet de sproeikop aan komt mijn stiefpa binnen en zit te dreigen "je moet niet in bad je gaat teveel in bad" heel de rij achter mijn hoofd. ga hem nu is goed op de feiten drukken dat hij uit de badkamer moet blijven als ik wil douchen (de vieze zak!) bahben super kwaat nu;
Chubby schreef:Bedenk me nu alleen dat dat ding nog in de hal op de kast staat en vrees nu dat de kat ermee bezig gaat.. Terwijl katten en honden absoluut geen chocolade mogen.. Damn.. Zit 45 minuten van huis
Wind schreef:Ik heb me serieus net gesneden toen ik een kauwgompje pakte, aan dat spul waar je hem doorheen drukt. Flinke gleuf in m'n wijsvinger...Is niet de eerste keer dat me dit overkomt, paar jaar geleden ook al. Echt te stom.
Mistic schreef:Chubby schreef:Bedenk me nu alleen dat dat ding nog in de hal op de kast staat en vrees nu dat de kat ermee bezig gaat.. Terwijl katten en honden absoluut geen chocolade mogen.. Damn.. Zit 45 minuten van huis
Is er niemand in de buurt die even kan checken.
Mocca schreef:Wind schreef:Ik heb me serieus net gesneden toen ik een kauwgompje pakte, aan dat spul waar je hem doorheen drukt. Flinke gleuf in m'n wijsvinger...Is niet de eerste keer dat me dit overkomt, paar jaar geleden ook al. Echt te stom.
Hahaha dat klinkt wel heel grappig!