[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Perla

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 00:24

ik zal mn dag nog ff plaatsen:

O: 1 bruine boterham met pruimenjam (gemaakt door mn opa zonder suiker toegevoegd) een halve perzik
T: een pakje crackers
L: 2 pakjes crackers en een cup a soup
T: 2 kopjes warme chocomel en later nog een
D: een groente burger op 2 stukken bruin brood met een beetje curry

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 01:10

Goed zoo LJ!! Lachen

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 06:06

Nou dames, ik heb even niet zoveel bijgelezen want ben een paar daagjes weggeweest met mijn ouders.
Gezond gegeten heb ik niet, ik heb het wel heel erg gemist en merk dat mijn hoofd eindelijk goed bezig is en 'nee' kan en wil zeggen tegen lekkers.
Helaas was er niet veel gezonds voor handen, ik ben wel wat aangekomen.

Maar wel een paar geweldige dagen gehad. Heel Florida in superkorte tijd geweest, maar veel gedaan.
Eerst naar de oostkust, daar een paar plaatsjes bezocht. Daarna naar beneden langs de everglades (moeras) naar de onderste eilanden. Daar gesnorkelt bij koraalrif (supergaaf). Daarna lekker gerelaxed en beetje gewandeld. Tijdens de wandeling nog een winkel tegengekomen en 2 petjes en 2 shirtjes gekocht.
De volgende dag was heel speciaal. Ik heb samen met mijn vader met dolfijnen gezwommen, heel erg bijzonder om die beesten van zo dichtbij mee te maken.
In de middag door de everglades gewandelt en heel veel alligators en bijzondere vogels van dichtbij gezien.
Verder doorgereden naar de westkust en vanochtend lekker aan het strand bij de atlantische oceaan gezeten.
S'middags doorgereden naar Orlando en daar goed geshopt (jasje, vestje, ring, 4 shirtjes) en nu weer terug in Gainesville.
Morgen gaan we nog naar een oud plaatsje en zaterdag naar een natuurpark (en misschien nog even knolhobbelen, ze hebben hier hele grote fokkerijen).

Ik zag dat er nog een aantal nieuwe mensen bijgekomen waren, welkom en veel succes!
Ilse, heel gaaf dat je op surfkamp gaat, lijkt me echt heel gaaf en nog een mooie motivatie ook!
Lana, sommige mensen zijn idd onmogelijk, of je nou puber bent of niet. Ik hoop iig voor jou dat er na de vakantie een verandering in gaat komen.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 08:35

@lj: wat een goede dag dan! Ja goed zo en geniet ervan
@lieke: wat een leuk verhaal zeg! Haha! succes morgen(vandaag?) en ja bedankt voor de reactie die je gaf Knipoog

O: kom special K met amgere melk

stond net op, mijn haar was super vettig, ga ik even in bad zitten en zet de sproeikop aan komt mijn stiefpa binnen en zit te dreigen "je moet niet in bad je gaat teveel in bad" heel de rij achter mijn hoofd. ga hem nu is goed op de feiten drukken dat hij uit de badkamer moet blijven als ik wil douchen (de vieze zak!) bah Boos! ben super kwaat nu;

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 08:45

@Lieke: Supergaaf zeg! Met dolfijnen zwemmen lijkt me heel mooi.
Lekker dat gevoel he, als je ineens doorhebt dat je nee KUNT zeggen. Haha!

@LJ: Topperrrr! Knipoog

Ontbijt: 2x dikke plak MB. 2x halvarine, 1x jam, 1x light smeerkaas. Activia, Actimel
T: ?
Lunch: Salade met tonijn, kappertjes, tomaat etc etc. Event. een broodje nog.
T: Fruit
T: Yoghurt
Diner: ?
T: Roggebroodje met hagelslag

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 09:02

Goedemorgen!
Nou ik red het weer even niet om bij te lezen.~
Beetje jammer want ik volg en snap er niets meer van Sigaar

o: 2 afbakcroissantjes 1x halvajam 1x boter ( Bloos! ), sinaasappelsap
t: ?
l: tosti kaas met ketchup
t: ?
a: ?
t: fruit en yoghurt

Beweging:

9.00-12.00 thuiszorg
13.00-15.30 thuiszorg
autorijdennn

Bah, ik moet om 16.00 naar de tandarts, ga ik nooit redden, moet vanuit Naarden komen, verkeer zal wel weer heeeelemaal vast staan Lips are sealed

putzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 09:10

ik heb besloten om tegaan afvallen met mijn vader, hij is bij de dieetiste op bezoek geweest en hij krijgt een heel streng dieet en ik ga dat ook proberen te volgen, wel iets minder streng omdat ik veel meer beweeg dan hij. ik ga eens kijken of dit voor mij werkt.

planning ongeveer
O: 3 boterhammen met kaas
L: 3 boterhammen met osseworst
T: Evergreen
D: geen idee, denk pasta
T: zelfgemaakt souffle (met minder suiker, ben benieuwd)
T: ?

beweging: werken op stage 3 uurtjes, dan met de auto naar Enschede om te gaan werken tot 5 uur, dan paardrijden en longeren en 's avonds mn vriend ophalen bij een feest, denk dat ik daarvoor maar even ga slapen anders ga ik zeker weten snacken als ik een film ga kijken.

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 09:15

Doei! morgen

Lieke, klinkt super wat je gedaan hebt. Ik ben eigenlijk ook wel toe aan een tijdje niets doen, maar helaas zit het er niet in.

@tiffiepiffie, ik denk dat het tijd wordt dat je een keer met een dietiste gaat praten. Wat jij doet is echt ongezond. Als je het van ons, helemaal van Ukje, niet wilt aannemen, dan hoop ik dat je het wel aanneemt van een "expert".

O: glas optimel en 2 boterhammen 1 met kipfilet en 1 met cervelaat.

Mocca

O: vlk boterhammen (vlokken), sneetje notenbrood, plak ontbijtkoek
T: evergreen, appel
L: 2 vlk boterhammen (kipgehakt)
T: magere yoghurt
A: uit eten bij de griek
T: -

Ilse

Spetter, wat doe jij eigenlijk bij de thuiszorg?
Want ik zoek ook werk, maar ik geloof dat niemand me wil hebben Nagelbijten / Gniffelen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 09:35

Ilse schreef:
Spetter, wat doe jij eigenlijk bij de thuiszorg?
Want ik zoek ook werk, maar ik geloof dat niemand me wil hebben Nagelbijten / Gniffelen

een mede lot genoot

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 09:36

lana_te schreef:
@lj: wat een goede dag dan! Ja goed zo en geniet ervan
@lieke: wat een leuk verhaal zeg! Haha! succes morgen(vandaag?) en ja bedankt voor de reactie die je gaf Knipoog

O: kom special K met amgere melk

stond net op, mijn haar was super vettig, ga ik even in bad zitten en zet de sproeikop aan komt mijn stiefpa binnen en zit te dreigen "je moet niet in bad je gaat teveel in bad" heel de rij achter mijn hoofd. ga hem nu is goed op de feiten drukken dat hij uit de badkamer moet blijven als ik wil douchen (de vieze zak!) bah Boos! ben super kwaat nu;

Jeetje meid gaat niet echt lekker met jou en je stiefpa succes Ach gut

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 09:37

Goedemorgen,

welkom chocotof ( Vork ) ik lees dat je bij de Hema werkt (tompoucen Vingers aflikken ) en moeite hebt met maat houden door alle lekkere luchtjes.. Maar van luchtjes is nog niemand aangekomen Haha! dus je zult wel wat snacken ook Haha! Kan me voorstellen dat het moeilijk is!

BA, geen leuke situatie met je "vader"..

Boyzone, 1 kg in deze week afgevallen, dat is zeker netjes! Aan je menu te zien eet je overdag weinig tussendoortjes en je hebt best kans dat je lichaam daar 's avonds om vraagt! Als je nou overdag toch wat meer eet, heb je misschien 's avonds minder lekkere trek..

Tiffiepiffie, misschien kun je zoeken naar iets vullenders wat wel gezonder is dan brood. Dit gaat je lichaam niet volhouden! Er zijn ook zoveel verschillende soorten brood en broodjes, lust je daar helemaal niks van?

Jeetje LadyJoy, jij hebt vandaag een leuke dag te gaan! Veel plezier en goed van je dat je geen koekjes op hebt Knipoog

Lieke, klinkt goed zo met je ouders op stap.. Lekker genieten en als ze weg zijn kun je weer gezond gaan doen Knipoog

Lana, zit er geen slot op de badkamerdeur? Ach gut

Spetterlover, waarom een Bloos! bij je boter? Je hebt dágelijks boter nodig ivm je vitamine D!

Whah.. Mocca gaat uit eten bij de Griek Vingers aflikken Vork *kwijl*

Mijn planning:

O. 2 bb met boterhamworst en kom thee met zoetje
T. krentenbol en kom thee met zoetje
L. 2 bb boterhamworst en glas halfvolle melk
T. appel
T. lolly
D. rijst met witte kool, taugé gewokt en kipfilet.
T. biogarde met banaan

We hebben gisteren voor het eerst een combi biologische groenten-fruit tas gehaald via www.odin.nl Dan eet je eens wat anders dan het gewone uit de supermarkt, het is biologisch en verantwoord gekweekt én er zitten leuke recepten bij..

Qua beweging niet zoveel. Vanmorgen zijn er kuikentjes geleverd en vanmiddag wordt er 60 kg vlees geleverd. Mijn katten en hond eten namelijk geen brokjes maar vlees. En die 80 kg moet allemaal worden omgepakt in porties vanavond, dus dat wordt nachtwerk!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 09:39

Ow enne: heb het chocolade paaskonijn mee naar huis genomen. Lief bleef kwijlen, maar van het weekend mogen we 'm oppeuzelen!

Bedenk me nu alleen dat dat ding nog in de hal op de kast staat en vrees nu dat de kat ermee bezig gaat.. Terwijl katten en honden absoluut geen chocolade mogen.. Damn.. Zit 45 minuten van huis Nagelbijten / Gniffelen

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 09:40

Ik heb me serieus net gesneden toen ik een kauwgompje pakte, aan dat spul waar je hem doorheen drukt. Flinke gleuf in m'n wijsvinger... Clown Is niet de eerste keer dat me dit overkomt, paar jaar geleden ook al. Echt te stom. Nagelbijten / Gniffelen

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 09:41

mijn planning

o; joghurt / creusli
t; liga
l; ?
t; eierkoek
d; 2 x broodje vega hamburger

Mistic

Wat ben ik dan blij dat mijn hond per dag 1 kg krijgt. Ik hoef dus gelukkig niets om te pakken.
Ik heb wel gevraagd of ik bij een volgende bestelronde een proefpakketje van kiezenbrink kan proberen. Ik ben reuze benieuwd hoe mijn hond reageerd op prooidier met vacht.

Ik ben ook aan het experimenteren met wandelroutes. Aangezien ze op de hondenuitlaatvelden momenteel aan het bouwen zijn, zullen we iets anders moeten verzinnen. Zo zie je nog eens wat van de wijk en is ook nog gezond.

Pantykous

Hehe, wat je al niet overhebt voor je beesten. Haha!

@Perla: Vind je dag erg mager, hoop slechte voedingsstoffen ook.
Alhoewel koppie chocomelk wel lekker is. Haha!

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 09:44

Chubby schreef:
Bedenk me nu alleen dat dat ding nog in de hal op de kast staat en vrees nu dat de kat ermee bezig gaat.. Terwijl katten en honden absoluut geen chocolade mogen.. Damn.. Zit 45 minuten van huis Nagelbijten / Gniffelen

Is er niemand in de buurt die even kan checken.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 09:45

@Mistic: Wat voor hond heb jij?

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 09:46

Oh ja, de planning:
O: 2 wasa met sandwichspread
T: liga, plak ontbijtkoek en als ik dan nog honger heb een appel
L: (laat) 2 zuurdesembroodjes met kaas
T: - ben vanmiddag op stal en dan heb ik het vaak te druk om te eten
D: moet nog boodschappen doen, weet nog niet wat ik ga eten.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 09:46

Wind schreef:
Ik heb me serieus net gesneden toen ik een kauwgompje pakte, aan dat spul waar je hem doorheen drukt. Flinke gleuf in m'n wijsvinger... Clown Is niet de eerste keer dat me dit overkomt, paar jaar geleden ook al. Echt te stom. Nagelbijten / Gniffelen

Hahaha dat klinkt wel heel grappig! Haha!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 09:47

Mistic schreef:
Chubby schreef:

Is er niemand in de buurt die even kan checken.

Net m'n moeder gebeld maar die moet werken en m'n broertje zit vlak bij op school maar die zit al in zijn les... M'n moeder doet haar best om tussen de middag even te gaan, maar zij moet er ook een heel eind voor rijden, dus ze kan niks beloven..

Potverdorie..

Ga ff zoeken naar een lijstje met dodelijke dosis Nagelbijten / Gniffelen Het gaat om 450 gram melkchocolade en een hond van 16 kg..

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 09:47

Mocca schreef:
Wind schreef:

Hahaha dat klinkt wel heel grappig! Haha!

Zat hier helemaal over het toetsenbord heen te druppen. Nagelbijten / Gniffelen En is niet mijn werkplek, maar die van de decaan die 2 weken in het buitenland zit. Nagelbijten / Gniffelen

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 09:49

Oh poe... Het is nog niet zo'n overdosis:

Gewicht hond Melkchocolade Puur Hoeveelheid theobromine
2,2 kg 113,4 g 14,1 g 200 mg
4,5 kg 226,8 g 28,3 g 400 mg
9,0 kg 453,6 g 70,8 g 900 mg
13,6 kg 907,2 g 92,1 g 1300 mg
18,0 kg 1.134,0 g 127,5 g 1800 mg
22,6 kg 1.360,0 g 156,0 g 2250 mg
27,2 kg 1.814,0 g 198,4 g 2700 mg
31,7 kg 2.268,0 g 240,9 g 3400 mg