GODDELIJK.
Ook zo lekker; Pistoletje gezond met gerookte zalm!

Maarja, voorlopig gewoon een boterham met een wat magerder beleg
Is ook lekker! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Is ook lekker! sokje87 schreef:'t Is hier strakblauw!Zit erover te denken om m'n paardje even lekker naar buiten te gooien.. Gisteren zo hard gewerkt.
heerlijk weer voor ze nu. Shancet staat ook lekker op het land
sokje87 schreef:Komt goed LJ
Ontbijt: Roggebrood met halvarine en hagelslag. Schaaltje magere bio yoghurt, actimel, innocent smoothie.
T: Activia
Lunch: 2 kapjes. 1 met filet americain. 1 met halvarine. Snee brood met 2 gebakken eiwitten, achterham, sla, tomaat en 30+ kaas.![]()
T: ?
T: ?
Diner: ?
Vanavond een bruiloft, dus dat word nog wat.

denice schreef:hansje: denk dat jij soort van brood bedoeld dat wij met pasen hebben, in de vorm van een kip/haan enzo..

Citaat:@Hansje: Hoeveel yoghurt eet je dan 's middags? Ik vind je dag erg karig nl. Ook zou ik 's ochtends geen wit brood eten, maar een volkoren product. Verder... Welkom

Wat een vervelende situatie...
Hopelijk kom je er snel uit! 
Het komt zeker goed, het is alleen zo raar voor me dat mijn vriendin zo raar doet, ze is al jaren mijn beste vriendin en ik snap echt niet waarom ze zich ineens zo raar gedraagt nu ze een vriendje heeft... Maar ja, het is beter zo. Ik ken gelukkig genoeg mensen hier en mijn vriendje is ook super lief gelukkig.....Morgen is alles weer relaxt, zo denk ik dan maar

)
Pepernoten met chocolade! 

)
Hoeveelbrood eet je nu op een dag? Ontbijtkoek en brood zijn meestal wel goede vullertjes vind ik zelf.
Puntje of 8?
En ja ik eet inderdaad veel eierkoeken deze week
had 2 zakken meegekregen van me ma t weekend, 1 zak gewone, maar ook 1 zal van die kleintjes die maar 1 punt zijn 
) en ik heb wel t idee dat die ook gewoon genoeg binnenkrijgt.