McFlurry Appeltaart! omg dat klinkt delicious, net als die mona appeltaart kwarkyoghurt! Jam jam, waarom ben ik op dieet en doe ik mee aan een jaar lang geen mcdonalds eten!
let wel even op: de 31e komt de holland deluxe in ons assortiment, dat is een andere burger dan de mcdeluxe die er uit is gegaan, magnum brownie blijft tot 31 januari.
Anoniem
Geplaatst: 15-01-12 12:23
Myrthe_Yolto schreef:
magnum brownie blijft tot 31 januari.
Hmm, dan moet ik nog snel een paar keer gaan. De andere smaken vind ik niet zo geweldig, behalve die Cornetto die er afgelopen zomer was. Ik vind altijd alleen de tijdelijk smaken lekker, zo jammer.
altijd als ik op de plaatje kijken(reclame tijdens het bestellenn ) ziet het er heerlijk uit, maar als je het neem,. is het net een slappe hap. bij de itiliaan special..
Anoniem
Geplaatst: 15-01-12 14:52
Damn en ik kom 2 februari pas weer terug in NL! Zou het lekker zijn als je er 1 invriest?
Hmm Holland Deluxe, wat zou dat nou weer zijn. Ik wist niet eens dat ze de Mc Deluxe er weer uitgehaald hebben, maar dan is er nu dus helemaal geen burger meer die ik de moeite waard vind Ik vond de Greec Mac en de Italian special zo lekker, die mogen van mij echt wel terug
Ik blijf de gewone Big Mac héérlijk vinden. maar ik moet zeggen ik durf ook niet echt wat anders te bestellen. Laatst wel de chicken saté gehad.Maar ik vind het zo zonde van de calorietjes als ik bijvoorbeeld een burger bestel wat ik niet lekker vind
Gisteravond met groep vrienden weer bij de mac gegeten. Had dit keer kleine friet en hamburger en mckroket. Hadden kortingsbonnen, dus dit keer geen groenteburger of chicken sensation genomen.