Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jamy

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 22:04

Ik geniet van elk eten Bloos!
Schijnheilig

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 22:05

Geef mij dan maar VERSE!!!!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 22:44

Ieuw, zijn die lekker aardbeien uit de vriezer?

Mijn moeder vriest ze wel eens in, maar dan voor de jam, vind ze dan namelijk niet meer te freten...

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 23:06

Eww, aardbeien uit de vriezer en dan de magnetron... Vind het al erg genoeg als ik m'n brood in de vriezer moet stoppen! Lijkt me ook niet erg lekker...

Pff, ik ben ook weer slim bezig hoor. Op zich goed gegeten vandaag, maar vanavond was m'n laatste wu shu training en daar werd appeltaart uitgedeelt, heb daar dus een stukje van gehad. Heb besloten om maar niet meer te gaan avond eten, had toch niet zo'n honger en die appeltaart voldeed wel Bloos

Helaas dus ook niet echt een warming up gedaan, vanwege de laatste les gingen we apekooien, haha! Ook best leuk voor een keertje, ware het niet dat ik van een kast gevallen ben en m'n voet nu gigantisch zeer doet.
Advies van de trainer: warm houden, dan is ie zo weer goed. En ik heb net onder een héél hete douche gestaan en inderdaad, voelde er weinig van. Hoop dat ik morgen in ieder geval weer wat kan hardlopen, anders heb ik helemaal geen beweging morgen. Wil in ieder geval 2 minuten lopen, kijk wel of ik dat volhoudt.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 23:16

Auw balen Scarlet! Hopelijk voelt het morgen wat beter aan, wel beetje blijven bewegen idd Lachen

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 23:33

orionneke schreef:
Geef mij dan maar VERSE!!!!

Zeggeuh, mijn aardbeitjes zijn ook VERS hoor Haha! Vers gekocht en toen ingevroren *LOL* Ik heb nl zo'n grote bak gekocht dat als ik met elke dag drie aardbeitjes, na twee weken waarschijnlijk de rest weg kan gooien en dat vind ik zonde Lachen
Als ik ze ontdooi in de magnetron worden ze sappig en geven ze wat sap af, dat door de yoghurt geeft betere vruchtenyohurt dan menig pak Haha!
Vervelend Scarlet, succes ermee!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 03:59

Bleh moet er niet aan denken!!!

Nou mijn gespaarde punten voor de mac waren geen succes. Weer iets geleerd!! MAC IS NIET LEKKER!!!!!! GRRRR kreeg koude harde friet, nou die ging ik echt niet eten met mijn welverdiende gespaarde puntjes dus ben nieuwe gaan halen die ermee door konden nog NET, en de kipnuggets waren ook taai......BAH had beter gewoon normaal kunnen eten een lekkere Mc Flurry Oreo moeten pakken voor wat minder punten!!! Daarbij is het erge dat ik vroeger bij de mac gewerkt heb en WEET hoe vers gebakken friet/nuggets moeten proeven en aanvoelen.......dit was zeer zeker beide NIET vers. Waarschijnlijk nog over de houdbaarheidstijd heen......

Weet je dat ook weer..............zo zie je maar dat je DENKT dat het lekker is!!!! Nee de volgende keer pak ik gewoon mijn lekkere ovenfrietjes en desnoods maak ik wel chicken tenders in mijn oventje klaar die WEL HEET zijn......

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 07:25

Nou lekker is dat, ben je blij dat je naar de mac gaat, krijg je zoiets!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 10:01

ik heb gisteren nog aan je gedacht ivm de mac orionneke.
jammer dat het zo tegenviel, je had je er vast op verheugd !!!

Wat hebben jullie veel weggetikt trouwens, ik houd het niet meer bij haha. Ik zal niet veel meer tikken vandaag, druk bezig met de vakantie-voorbereidingen, morgenochtend weg jippie !!!!

Ik kon gisteren niet naar de weegclub, maar thuis ben ik hetzelfde gebleven als verleden week dus dat was ook okee.

tot over 2,5 week iedereen ! en succes iedereen

Soda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 10:28

Nog een buikspieroefening waarbij je geen last van je rug krijgt:
je ligt op de grond met je benen opgetrokken. Kantel je bekken waardoor je je onderrug op de grond duwt. Er mag geen gat tussen je rug en de grond zijn. Dan één voor één rustig met je benen de grond aantikken; hoe verder je je benen strekt, hoe zwaarder de oefening.
Met die laatste oefening jij beschrijft Laura moet je trouwens ook heel goed opletten dat je niet stiekem in je rug gaat "hangen".

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 11:11

Ik las laatst in het South Beach dieet-boek dat worteltjes ook niet erg goed voor je zijn (GI-waarde) en sindsdien had ik d'r geen meer gegeten. maar helaas, ben daar zo gek op dat ik er net weer een aantal op heb.
En ze smaken goed hoor Knipoog

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 11:52

Vanochtend weegmoment...
69.8! Onder de 70! Yes!
Nu nog even doorgaan tot ik de 70 als m'n bovengrens kan beschouwen, dus zo rond de 68 gaan hangen Lachen

Heb in ieder geval al met m'n moeder afgesproken om over 2 weken lekker uit eten te gaan, dan is zij (hopelijk) onder de 80 en ik dus onder de 70

Whoehoe!

M'n voet is trouwens heel blauw Clown

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 11:57

Hee super hoor Scarlet !!
Beterschap met je voet Ach gut

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 12:53

waarom allemaal pas na 1 januarie?? duurt nog 6 maanden....kunnen we best in afvallen d8 ik zo toch!! Haha!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 13:00

@Ingrid: Nou het stomme, nou ja stom, dat had ik dus in die tijd ook dat als ik het MAG hebben dan hoef ik het niet zo nodig Knipoog. Ik zat gisteren van tja heb ik eigenlijk geen behoefte maar ja die punten moeten vandaag op........en dat zijn er best veel als je dat aan gezond/normaal eten gaat veroberen! Dus ben ik toch gegaan. Maar dat betekend misschien wel dat dit goed is voor mijn leerproces dat ik dus bepaalde dingen niet meer hoef en de iets minder ongezonde dingen wel. Het is namelijk nog steeds niet dat het niet mag en mocht ik ECHT een keer trek hebben kan ik het eten.

Dus toch weer iets uitgehaalt lijkt me!!!

Jammer dat je nog niks afgevallen bent, maar als ik 1 week stilstond was ik de week erop altijd wel een kilo of meer kwijt! Hoop dat dat voor jou ook geldt!

@Scarlet: Wat heb jij dan uitgespookt? Of heb ik iets gemist???

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 13:01

Haha, dat staat iets hierboven! Ben met training van een kast gevallen Clown

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 13:10

Dat is niet zo mooi dan!!!!! Nou succes ermee dan maar!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 13:14

Jeuj ik was vannochtend 1,5 kilo lichter dan gister! Haha!
Maar zal vandaag wel niet heel veel van komen van gezond eten, krijg straks te horen of ik geslaagd ben en dat moet natuurlijk wel gevied worden! Ja

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 13:37

Hee wat goed Scarlet!!

Wel balen dat je voet helemaal blauw is, maar goed dat gaat wel weer over Lachen

Ik heb vanochtend ontbeten met:
2 lichtgewicht wasa krackers met smeerkaas 20+
1 lichtgewicht wasa kracker met kipfilet

Net gelunched:
een tosti zonder kaas, maar met alleen kipfilet (dus gewoon 2 geroosterde boterhamen met kipfilet ertussen) met een beetje ketchup.
Een kopje kippensoep.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 13:41

super scarlet !!!! vind het echt waanzinnig knap van je !!!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 13:49

@Scarlet: hoeveel ben je nou in totaal kwijt???

Als ik in Nederland terug kom en ik zit op 67 kilo ben ik heeeel blij!! Dan ben ik in iedergeval zeker niet zwaarder terug gekomen uit Amerika! Ik weet niet wat ik ik woog toen ik naar Amerika ging, heb me de laatste week/twee weken niet gewogen omdat ik uh beetje slecht bezig was. Met mijn feestje en etentjes.

En fijn heb mijn moeder gister gesproken (we gaan over 3,5 week 2 weken rondtrekken in new mexico), ze zei zelf dat we een koelbox kopen met aansluiting voor de auto. We hadden dienodig omdat als we elke keer ergens moeten gaan eten we dichtgroeien, JA MAM daar ben ik het heeeeel erg mee eens!!! Jammie gewoon yoghurt met fruit en brood als ontbijt/lunch! Neem ik voor de avond wel een baked potatoe en een gegrilde steak!!! Toch gezond bezig dan voor WW.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 14:51

Wauw, dat is ook super, Lotte!!

En geslaagd ben je niet elke dag Knipoog , dus dat moet je zeker vieren!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 15:27

Ben in totaal iets minder dan 20 kilo kwijt, weet het niet precies maar zat dichter bij de 90 dan bij de 85 toen ik begon Knipoog

Heb als "aanmoediging" iets meer kipkerriesalade op m'n boterhammetjes gedaan dan normaal, haha!
Ga vanavond m'n yoghurt opeten, hij's tot vandaag houdbaar en ik heb toch niks anders in huis, dus lekker flink wat yoghurt met wat muesli Lachen

Verder vandaag dus 2 boterhammetjes met kipkerriesalade gegeten, een chocorijstwafel en als ontbijt vitalinea fruit iets.

Vanavond ga ik nog zo'n 40 minuten fietsen (heb een feestje, gelukkig moet je zelf je eten en drinken meenemen dus kan zelf bepalen hoeveel ik eet) en dan lekker naar m'n ouders thuis Lachen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 15:31

Hoelang ben je nou bezig?? Wat een vragen he?? Knipoog Vind het gewoon interessant altijd!!! Wel knap hoor!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 15:32

Haha, maakt niet uit hoor Lachen 6 maanden ongeveer, dus iets minder dan een kilo per week afgevallen. Best gezond, vind ik zelf Lachen