Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xRoossie95 schreef:Er staat bij heel veel dingen dat je je eigen tasje of iets mee moet nemen, en soms dan doe ik er zelf inderdaad moeite voor om eerst nog een tas ergens vandaan te toveren, kom je daar aan, staat alles al klaar in een tas![]()
Hierdoor ben ik nu ook zelf minder op het controleren of ik een tas mee heb, want heb m nog nooit nodig gehad
nanka schreef:Mijn TGTG van Bakker Bart:
2 broden
Zak met 10 witte bolletjes
Zak met 3 croissants
Zak met 2 kaneel dingen
En totaal iets van 10 harde broodjes.
Had alleen geen tas bij me. Daar deden ze een beetje moeilijk over.
Nathalie18x schreef:Ik had net een gekke ervaring bij choka choka in Arnhem. Ik zag op werk dat ze bonnen hadden, dus ik besloot er meteen 2 te kopen. Ik kwam daar aan en ze had al een doos klaarstaan met van alles en ik vertelde dat ik 2 bonnen had maar geen bakje. Ze wist niet hoe ze het in moest pakken dus ik vertelde dat het ook gewoon in folie mocht en dat ik daar best voor wilde betalen. Dat kon niet want ze strijden voor het milieu dus dat is zonde. Toen gaf ze me 2 zakjes chocolade en een kerstkrans. Dit had dus een waarde van 30 euro moeten hebben. Beetje vreemd en vond het daar sowieso niet heel hygiënisch dus ik kom daar niet meer.