Damelza schreef:Bonna schreef:ElineS, je zou eens op de website gewoonvegan.nl kunnen kijken. Niet omdat ik vind dat je meteen veganistisch zou moeten worden, maar omdat het een geel fijn overzicht is van alles wat je gewoon in een gewone supermarkt kan kopen en geen dierlijke ingrediënten heeft.
echt een hele fijne facebook pagina/website![]()
Ik koop over het algemeen toch steeds dezelfde spullen omdat ik weet dat ze vegan zijn en ik geen zin/tijd heb om steeds alle labels te lezen. Daarnaast ben ik ook niet goed met de E-nummers.
Zijn er mensen die het leuk vinden om in juni naar 1 van de nieuwe vegan places in Amsterdam te gaan?
Inderdaad, handige site. Dat maakt het allemaal net een stuk makkelijker als je vegan wilt eten
@secricible: Ah zo, ik dacht dat je voor de reis al vegan was. Alsnog, gaaf dat je alsnog vega gaat, ondanks de reis
Hoe doen de vegans het trouwens met dierlijke producten die niet voor consumptie zijn. Ik gebruik namelijk heel wat leer voor het paardrijden, heb een leren bank, wollen truien en alles dat. Ik gebruik veel make-up, shampoo's en conditioners, die waarschijnlijk allemaal niet vegan zijn. Hoe doen de vegans hier dat? Trek je het vegan door naar echt alles of alleen met het eten en gooi je het dan weg of verkoop je de producten die je al hebt, of houd je die, maar schaf je gewoon niks nieuws aan wat niet vegan is? Ik bedoel, in het paardrijden word ik niet blij van kunststoffen zadels en nylon hoofdstellen. Vind ik helemaal niks.