Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Alhoewel dat natuurlijk maar bedrog is haha.
Zelfs zonder beleg heerlijk. Maar inderdaad met pindakaas, kaas, boter of appelstroop is t helemaal lekker.
ik ben nu steeds beetje andere aan het halen om de verschillen te proeven
je moet alleen wel goed roeren zodat je niet eerst alle olie hebt en daarna gortdroge pindakaas
) , 8 uur in de winkel gewerkt
ChantalSmook schreef:Zeker Many.. nog steeds geen honger dus morgen maar tilapia filet ipv boerenkool op het werk!
Hoe was de kaki?en de falafel burger?
De falafelburger was lekker, ik heb er laatst een stuk of wat gemaakt en ingevroren, heel handig!

Er kan na 2 dagen ineens 2 kilo bij zitten en dus blijkbaar ook ineens weer eraf, al maak ik dat helaas minder vaak mee
Heb ook minder gesport afgelopen week, gok dat het daarmee te maken heeft. Spieren houden snel vocht vast bij mij geloof ik, als ik krachttraining heb gedaan.. 
Hoe maak jij trouwens zelf veggie burgers? Ik zit er aan te denken om met oudejaar vegetarisch te koken (oa de heerlijke aubergineschotel uit Veg!), maar het is voor niet-vegetariërs, dus mijn veggieburgers moeten de lekkerste ter wereld worden...
Met een kleine vertraging, dat wel.
Qua houdingen komen er veel dingen terug van de JM workouts en je bent bij poweryoga continue aan het oefenen (niet lang in een houding zoals bij gewone yoga). Dat roggebrood klinkt lekker, ik ga snel ook weer andere testen wanneer ik deze ''simpele'' op heb
Zonde dat je kaki nog niet rijp was! Op internet las ik dat ie dan bitter smaakte? Ik heb gewacht tot ik hem goed kon indrukken en hij was echt heerlijk, nog lekkerder dan de ene die ik een paar dagen terug al gegeten had. 

Geeft me echt de hele tijd een excuus om los te gaan terwijl dat natuurlijk ook weer niet de bedoeling is
: