Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarinvdM schreef:Op zich niks, morgen gewoon nog eens proberen. Je moet er even aan wennen.
Ik vind de gojibessen overigens nog niet zo bij de rest passen qua smaak.
CK88 schreef:Hoi! Ik meld me, ik ben ook een tijdje bezig met bewuste voeding. Gisteren haverhout gekocht, vanmorgen de havermout in de melk laten wellen voor 15 min, daarna in de magnetron tot het papperig is, appel erdoor, kaneel, chiazaden en goijbessen ik heb het binnengehouden maar werd er nog niet echt blij vanKreeg het moeilijk weg. Wat heb ik verkeerd gedaan?
Knakker schreef:CK88 schreef:Hoi! Ik meld me, ik ben ook een tijdje bezig met bewuste voeding. Gisteren haverhout gekocht, vanmorgen de havermout in de melk laten wellen voor 15 min, daarna in de magnetron tot het papperig is, appel erdoor, kaneel, chiazaden en goijbessen ik heb het binnengehouden maar werd er nog niet echt blij vanKreeg het moeilijk weg. Wat heb ik verkeerd gedaan?
he, dat is mijn dagelijks ontbijt, ik ben er gek op.
ik laat alleen de chiazaden en gojibessen wellen, daarna ga ik alles in het pannetje koken, heerlijk, maar ja, smaken verschillen!
Many schreef:Gewoon even wennen inderdaad! Als je van zoet houdt, kun je er misschien ook eens een banaan doorheen doen. Ik vond het in het begin zelf heel lekker om een theelepeltje appelstroop (zonder toegevoegde suikers) toe te voegen. Het is even experimenteren, je moet even ontdekken wat jouw smaak is. Sommigen eten het warm, sommigen altijd koud, de een vindt het met banaan niet te eten en de ander zweert erbijDus lekker uitproberen en over een week wil je niet meer anders!
NeverGiveUp schreef:Many schreef:
Omg
Zoiets kan alleen maar in Amerika, hier zou zoiets nooit lopen
Geweldig!
Ik eet overigens tegenwoordig mijn havermout met vanille soya melk of bananen soya melk. Is echt ontzettend lekker!