Chantal: gefeliciteerd met je verjaardag. Zeker erg leuke cadeau's! Alleen is het natuurlijk wel mijn verjaardag/vriend hè
Super schattig die schoentjes.
Mooie Spiderman. 1 van mijn eerste taarten was een Spidermantaart... drama taart was dat... Was ik eindelijk helemaal klaar, til ik hem op... valt de bodem eronderuit. Kon ik weer helemaal opnieuw beginnen
Hoe kan je bodem er nou onderuit vallen ? Zat er geen taartkarton onder?
KozieZ
Geplaatst: 23-10-12 14:40
Hij bleek niet goed door en door gaar te zijn Ik tilde hem op het nette taartkarton, door met mijn handen de zijkant van de taart vast te houden en hopla daar ging het binnenste gedeelte van de bodem Nu vind ik dat grappig, komt natuurlijk sindsdien ook nooit meer voor (is lang lang geleden) maar toen was het al rond 12 uur 's avonds en de taart was de volgende ochtend nodig... Dat was nog eens nacht en stresswerk
ik weet niet of het al voorbij is gekomen: Ik was vandaag bij de IKEA en daar hadden ze uitsteek vormpjes in de vorm van die en een bak blik in de vorm van een paard
Ik werd net gebeld door iemand die een taart wil laten maken, maar wil er graag een foto op hebben. Hij zou deze foto niet kunnen mailen maar wou langs komen om hem te laten zien. Ik vond dit een heel raar verhaal want waarom kun je iets niet mailen? Voor de zekerheid heb ik het maar afgewezen voelde me er niet lekker bij.
Wat is jullie gedachte/gevoel hierbij?
dancertje
Geplaatst: 23-10-12 21:41
hmm beetje vreemd ja misschien is het een foto wat die zo heeft liggen. maar als je hem al laat komen zorg dan dat er iemand bij is. anders vraag waarom die hem niet kan mailen en dat je hem zo wie zo digitaal wilt hebben.
er zijn nog echt wel mensen die niet kunnen mailen hoor, dus vind het niet zo vreemd. maar als je er al niet lekker bij voelt moet je het zowiezo niet doen