Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, zalig dat zonnetje!
8nnemiek schreef:Weet iemand toevallig of je fruitbomen kan stekken?

Nu zijn ze nog goed te verzetten dankzij het vermiculiet dat niks weegt 

) die ik eigenlijk weg wilde gooien. Ben nu blij dat ik dat niet gedaan heb want dat zijn wel mooie bekers denk ik om de wat grotere plantjes verder in op te kweken op de vensterbank.
En dan maar hopen dat ze in zo'n glas kunnen blijven totdat ze naar buiten kunnen, en ik ze niet nogmaals hoef te verpotten maar ik heb geen idee hoe dat gaat lopen 

Tinky12 schreef:Teigetje...ik zou even wachten met takken afknippen totdat de vorst weg is,anders kan je weer schade aan die tak krijgen.Of je moet dewond met iets was-achtigs af kunnen dekken.
Ik werd alweer heel fanatiek, haha. Wij hebben de peer als een leiboom en een tweede zou best leuk zijn
8nnemiek schreef:Ik heb twee jaar geleden een kersenboom bij de Aldi gekocht.. gaf meteen al kleine kersjes, maar die waren écht zuur, niet te vreten![]()
Bij de Gamma zag ik mooie leistruiken staan, verschillende appelbomen en een perenboom. Zag er leuk uit. Maarja, ik heb al een hoop grote fruitbomen..
en dan ballen en lampjes oogsten
Heb net drie gaten gegaven voor de drie boompjes die er nog bij komen vandaag (een pruimenboom, een kersenboom en een golden delicious appelboom
)
8nnemiek schreef:Ik heb twee jaar geleden een kersenboom bij de Aldi gekocht.. gaf meteen al kleine kersjes, maar die waren écht zuur, niet te vreten
8nnemiek schreef:Weet iemand toevallig of je fruitbomen kan stekken?
Het kan dus nog niet naar buiten, haha!