Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Latruda schreef:Ik ben bezig met deze S'more cupcakes voor oudjaarsavons! Koekbodem zit er nu in en nu bezig met de chocolade cakelaagje..
http://www.cupcakerecepten.nl/2012/11/s-mores-cupcakes
_Mara_ schreef:Geen peer lusten? Wat is dat nou weerHaha, maar je kan ook ander fruit gebruiken hoor! Als je appel wel lekker vindt of bijvoorbeeld perzik of abrikoos. Moet je alleen even kijken hoe je het fruit snijdt zodat het er cool uitziet. ^^
Saskiaa_ schreef:_Mara_ schreef:Geen peer lusten? Wat is dat nou weerHaha, maar je kan ook ander fruit gebruiken hoor! Als je appel wel lekker vindt of bijvoorbeeld perzik of abrikoos. Moet je alleen even kijken hoe je het fruit snijdt zodat het er cool uitziet. ^^
Tja, het zijn gewoon van die vieze, glibberige dingen. Jekkes.
Met ander fruit vind ik nog wel een goed idee. Denk dat ik dat maar even in mijn achterhoofd houdt. Alleen nog bedenken hoe je dat dan moet snijden. Dat is het mooie aan een peer, die zijn vrij lang dus meer 'taartvullend' om het zo maar te noemen.
Ik denk ook niet dat ik het geprobeerd had Laurabram.Wel jammer dat ze niet zo lekker zijn. Had je ook nog gewone gemaakt?