Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vankje schreef:Ah, bedenk me net dat ik een blender-functie op mijn keukenmachine hebDat ik daar niet eerder aan gedacht heb, dat was nl. ook de reden dat ik mijn losse blender heb weg gegeven
Goedemorgen...
Welke ga je kopen Colway? Zie geen link..
Welke hoeveelheden gebruiken jullie voor zo'n smoothie? En is het dan voldoende als ontbijt tot aan de lunch bijv.?
*Edit: Wat goed SilenceIk ben ook al wat kilo's kwijt, maar wil nog véél meer kwijt. Is leuk om te merken als je vooruit gaat he
MightyJoe schreef:Nog iemand die het toch niets blijkt te zijn, jammer Unoo!
Zo naar de Jumbo. heel veel groentes halen voor groentesmoothies! Ik ga 2-3 daagjes 'detoxen'.
Uiteten heb ik nog niet gedaan op mijn nieuwe manier van eten. Maar wij gaan vaak wokken. Ik ednk dat ik dan gewoon heeeeel veel groentes wok. In een sausje of zonder saus.
MaartPaard schreef:Oja nog even een vraag:
Ik zou morgen koken voor mijn vriend, opa en oma. Zat eraan te denken iets marokkaans achtig, gegrilde groenten uit de oven met lekkere kruiden, rozemarijn enzo, turks/marokkaans brood met zelfgemaakte tzatziki of knoflooksaus, en dan de couscous in de ruilen voor een quinoa salade. Kan dat?
Ze eten ook allemaal vlees dus ik dacht misschien zelf gekruide gehaktballetjes maken ofzo? Wie heeft er een goed/gezond recept voor mij? Of misschien andere opties?
Deau schreef:Kon een hoop bijlezen
@Mrijn, ik doe nu sinds een week ook aan Milon Cirkel! Vind de kracht trainingsapparaten leuk om te doen, heb alleen echt een hekel aan de crosstrainer. Wij moesten een jaarcontract afsluiten, dus ik ben er nog een jaar zoet mee
Er stonden weer een hoop lekkere recepten bij, ga de wraps zeker een keer proberen! Vond de site van Annemarie Postma ook leuk, maar ben het niet met alles eens.. De informatie over omega 3 en 6, heb er zelf een onderzoek naar gedaan. Daar komen veel andere conclusies uit dan dat zij beweerd. Ik vind het daarom erg jammer dat zij geen gebruikt maakt van bronnen, niemand kan deze informatie nu nalezen. Mijn informatie heb ik uit voornamelijk RCT onderzoeken gehaald. In vis zit veel omega 3 vetzuren, de meeste mensen eten echt te weinig vette vis waardoor er snel een te kort ontstaat. Dit tekort kan grote gevolgen hebben zoals vermoeidheid, stemmingswisselingen, verzwakt immuunstysteem. Maar wordt in verband gebracht met allerlei lichamelijke ziekten en klachten, waaronder diabetes type 2, hart- & vaatziekten, Alzheimer, darmkanker en allerlei ontstekings- & infectieziekten.
Jammer dat er weer iemand afscheid neemt van het topic. Het topic is vooral bedoeld om mensen te stimuleren om natuurlijker te gaan eten. Maar je moet wel je eigen weg vinden, wat vind jij belangrijk en hoe kan jij het beste het volhouden. Dat is voor iedereen natuurlijk anders.
.