Vegetariërs!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Re: Vegetariërs!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 07:45

vega en vegan bbq is idd echt prima te regelen, tis alleen even opletten hoe strict je bent etc als je met vleesetende mensen aan de bbq gaat. vind je het erg om een roostertje te delen, of neem je zelf bijvoorbeeld zo een wegwerp schaaltje me welke je op het rooster legt voor je vega spulletjes

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 10:59

AH heeft deze week alle vegaburgers in de aanbieding :):)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 12:39

Nom!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 19:52

Op de BBQ is banaan (nog in de schil, half opengesneden) met blokjes chocolade erin ook erg lekker :9

Lucieluffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 21:03

UMayDream schreef:
Op de BBQ is banaan (nog in de schil, half opengesneden) met blokjes chocolade erin ook erg lekker :9

Ohja! Heb ik ook eens gehad!
Dan wel in aluminiumfolie! Jammie!

Renske_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 21:27

Ik vind vegaburgers op de bbq ook wel gaan, als je ze maar niet te lang erop laat :)
Dit weekend ook weer bbq, ben benieuwd wat de 'organisatie' voor de vega's heeft geregeld! Denk dat ik voor de zekerheid zelf maar wat meeneem...

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 23:22

Ik vind die reclame van Burger King zo dom. Ja die kip wil idd graag trainen zodat ie opgegeten kan worden :j

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 23:30

Afgelopen zondag een bbq gehad die besteld was bij de slager. Voor de vega's hadden ze lekkere spiesjes en groentenpakketjes gemaakt. Was heerlijk en top geregeld!

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 00:28

Welke reclame Magrathea?

Er is een Burger King geopend bij mij in de straat... ik wil hem kennis laten maken met mijn groene spuitbus :7 Ga het niet doen natuurlijk, maar de neiging is er...

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 07:06

Magrathea schreef:
Ik vind die reclame van Burger King zo dom. Ja die kip wil idd graag trainen zodat ie opgegeten kan worden :j

Doet mij eraan denken dat mijn oudste zo'n vroeg of kippenvlees echt van kippen is(mijn antwoord ja) en dat hij toen zei: Maar mama, dat vinden die kippen toch helemaal niet leuk???? (hij was toen bijna 4)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-12 07:40

@appelmoes ik ga zo wel ff kijken of ik de link kan posten. Heb je nog gezeken over de Mac? XD ik ben het vergeten.

@natasja: haha, jij hebt een bijdehand kind :+

Renske_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 08:39

NatasjavE schreef:
Magrathea schreef:

Doet mij eraan denken dat mijn oudste zo'n vroeg of kippenvlees echt van kippen is(mijn antwoord ja) en dat hij toen zei: Maar mama, dat vinden die kippen toch helemaal niet leuk???? (hij was toen bijna 4)

_O-
Slim kind, vegetarier in de dop begrijp ik? ;)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 08:42

Hmmm ik hoop het.
Mijn man is op dieet gegaan. Vanavond weer Quinoa. Vult goed en is gezond.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-12 13:07

Holy ****, Vega inslaan! Het is oooveral in de aanbieding, yay!
Zit een leuk filmpje bij de wakkere winkelaar deze week, YouTube ff op 'zeugendans'.

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:54

Inderdaad zeg, bij 5 verschillende supermarkten vega burgers in de aanbieding.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 09:29

Mijn vriezer puilt uit :=
Vanavond wel even de tofu opmaken, is bijna verlopen. Iemand nog een lekker gerechtje? Ik zat eraan te denken om ze knapperig te bakken en dan te eten met een pindasausje met champignons en paprika, en dan met mie :)

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:16

Magrathea schreef:
Zit een leuk filmpje bij de wakkere winkelaar deze week, YouTube ff op 'zeugendans'.

*knip*
Dit soort filmpjes zou iedereen er toch van moeten weerhouden om vlees te eten :n
Laatst bijgewerkt door Angela op 01-06-12 11:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: filmpje verwijderd

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 11:20

Ik zie een paard. Laat maar, ik eet het toch niet :=

Volgens mij droomde ik vannacht dat ik een kroket moest eten :\

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:28

Dat filmpje... :\

Ik stond op het punt om aan mijn soja-yoghurt te beginnen, maar die laat ik nu toch maar even staan. Hier word ik dus echt niet goed van...

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:45

Ik zie het nut van het plaatsen van zo'n filmpje hier ook eigenlijk niet..

Mijn zoon vroeg gister op de fiets ineens waarom we geen konijntjes eten. We hebben een heel leuk gesprek gehad over welke dieren wel en welke dieren niet om op te eten waren. Ik geloof dat de conclusie was dat alleen kippen om te eten waren, maar dat we dat liever niet deden omdat eieren lekkerder zijn ;) Hij eet wel eens vlees, maar het is grappig om te zien dat een 3 jarige daar dus blijkbaar al morele problemen mee heeft.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:58

Als ze in de US eens minder hypocriet gaan zijn en de taboe van paardenslachterijen afhalen, kunnen ze gaan werken aan een humanere verwerking van slachtpaarden en hoeven ze ook minder enorme afstanden af te leggen.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 14:41

Shiiit hee, ben even gaan twijfelen.. Ik neem altijd bij de Mac een lekkere groentenburger en zo ook afgelopen zaterdag. Ik dacht: hee, raar, hij is anders geworden! Een beetje met groentenkroketvulling en naar mijn idee zaten er champignons in. Maar nu was ik weer bij de Mac (ik weet het, slecht!!!!) en nu kreeg ik weer mijn oude vertrouwde groentenburgertje. Dit was wel een andere Mac trouwens.. Weet iemand of er idd een verandering in de groentenburgers aan zit te komen of heb ik een Mac Kroket gekregen (die mij dikker lijkt)?

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 15:53

Mirjamsel schreef:
Shiiit hee, ben even gaan twijfelen.. Ik neem altijd bij de Mac een lekkere groentenburger en zo ook afgelopen zaterdag. Ik dacht: hee, raar, hij is anders geworden! Een beetje met groentenkroketvulling en naar mijn idee zaten er champignons in. Maar nu was ik weer bij de Mac (ik weet het, slecht!!!!) en nu kreeg ik weer mijn oude vertrouwde groentenburgertje. Dit was wel een andere Mac trouwens.. Weet iemand of er idd een verandering in de groentenburgers aan zit te komen of heb ik een Mac Kroket gekregen (die mij dikker lijkt)?

Ben je bij één van deze Macs geweest?
http://www.mcdonalds.nl/producten/locat ... enteburger
Dan zit je goed, anders weet ik niet wat je te eten hebt gekregen...

Ik kan verder niet vinden of er (recentelijk) iets aan veranderd is.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 16:58

Ik heb wel eens in zware drukte een kipburger gehad ipv groenteburger. Erg zonde van m'n geld.

Renske_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:23

Mirjamsel schreef:

Hebben ze uberhaupt nog groentenburgers dan? Ik heb er de laatste jaren al geen enkele meer kunnen vinden daar, maar misschien ga ik naar de verkeerde macs...

Edit: eerst op de link klikken, dan blaten :+ die lijst kende ik nog niet!