Lijkt mij ook leuk om een keer een overzichtsfoto te zien
Exodus
Geplaatst: 11-11-10 11:12
Dames nog even een vraag. Ik bak vaak taarten via het recept van maakjetaart.nl. Dit is een recept voor basisbiscuitbeslag voor een taart van diameter 24cm 7 cm hoogte. Nu gebruik ik het beslag soms om kleinere taartjes te maken. Dit gaat natuurlijk perfect ware het niet dat ik dan niet weet hoe lang dit in de oven moet en op welke temperatuur. Ik kom er niet uit. Kan iemand mij wellicht helpen? Ik heb al op de tabellen van DLT gekeken en ook maakjetaart geeft niets aan wat dat betreft. Het kapsel voor de taart van 24cm bak ik in 40 min gaar van 140 graden tot 180 graden.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Het gaat zeg maar om het bakken van bijvoorbeeld cupcake formaat en tussen dat formaat en 24 cm in. Dus de helft van de taart zo'n beetje.
Hello ladies, Tip: Ik had gezien dat ze bij de aldi van die sorteerbakken hebben voor €6.. misschien mensen die hier naar op zoek zijn... Heb m zelf nog niet maar zag op DLT wel een aantal mensen die de bak hadden gehaald en er blij mee zijn
hoi hoi, ik kreeg als tip van een bokker, namelijk om hier te vragen of iemand voor mij een taart(je) zou willen maken voor mij, om mijn vriend ten huwelijk mee te vragen? Dus een taart met de vraag ''wil je mijn man worden/wil je met mij trouwen'' erop? Uiteraard tegen betaling.
ik woon in Olst. Ik ben nog niet zo'n topper als Jaime, dit ff ter info
Beauty26
Geplaatst: 11-11-10 15:12
Jaime_: alvast bedankt! (sorry ben nieuw in dit topic) maar wat zullen de kosten(ongeveer) zijn? En hoe lang gaat erover heen voor ''zo'n taart'' klaar is? En koop ik de ingrediënten?
Kinke: ook jij alvast bedankt, heb je misschien foto's? Hoeft ook niet super de super te zijn, gaat uiteindelijk om het idee erachter, vind ik. Voor jou overigens dezelfde vragen?
Kieffer
Geplaatst: 11-11-10 15:13
Dat boek van die cakepops ziet er echt fantastisch uit, dat uiltje Geweldig! Het is nu wel echt 'werk-aan-je-taart/suikerwerk/cakepops-weer' zeg! Ben net he-le-maal doorweekt geregend op de fiets Is even wennen zo zonder auto!
Nee wij kopen ingredienten, die hebben we meestal zelfs al in huis dan vullen en decoreren we de taart geheel naar jouw wensen.. maar voor we een prijs kunnen berekenen moeten we van alles weten, zoals welke vulling? welke decoratie en hoe groot?