Vriendinnetje kwam zaterdag met een doosje eitjes aanzetten! Thank god, die met bruine vulling! Die vind ik niet zo lekker
Paris_
Geplaatst: 18-03-13 17:41
eclair98 schreef:
Waarom volg ik dit topic nog
*Retweet*
Moest net toch langs action, meteen even gezocht naar de milka look-a-like eitjes. Hebben ze ze niet. Wel andere meegenomen, 'Mini Eggs', en die €0,54 zijn ze meer dan waard!
GRMMPPPFF Kruidvat heeft wat tegen mij: situatie 1: Ik rijd er met een vriend naar toe, hij is nog dicht. En als die winkel open ging, zaten wij weer in de les.
situatie 2: Ik rijd er langs nadat ik van Eclair terug kwam, gaat die voor mijn neus dicht
Hebben jullie een tip voor het open maken? Van frustratie dat ik het niet open krijg knijp ik best hard in het ei en dan is het opeens open en knijp ik dus alles fijn
Nee de meneer bij de kassa zei ook dat het verkeerd geprijsd was. Ze hadden alles verkeerd geprijsd en toen weer aangepast en deze waren ze vergeten ofzo
Ik ben vanmiddag ook maar mijn eerste doosje gaan scoren! Maar ooooh wat zijn ze lekker. Ik at ze met een klasgenoot en bij iedere hap was het: '' ooohhh lekker, lekker''