Ik had even bij onze bakker gevraagd en die kon voor mij ook wel het recept van biscuit opschrijven, en marsepein (gebruik normaal fondant, wat is het verschil in gebruik? dus niet qua smaak.) kost daar ongeveer 10 euro de kilo..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imd schreef:Mooi dat het gelukt is! Ben je ook van die amandelen af
Ik had even bij onze bakker gevraagd en die kon voor mij ook wel het recept van biscuit opschrijven, en marsepein (gebruik normaal fondant, wat is het verschil in gebruik? dus niet qua smaak.) kost daar ongeveer 10 euro de kilo..
Exodus schreef:Zo jij bent goed bezig geweest zeg
Ze zien er allemaal echt super goed uit. Echt heel mooi.
De strikken die je gemaakt hebt voor de 3e taart is zilver kleurig toch? Waar heb je die kleuring vandaan?
hyppolyte schreef:Nou, dan lekker bij deleukstetaarten blijven bestellen, dan is het maar 7 of 8 euro per kilo. Tenzij hij 1:2 kwaliteit heeft, die schijnt wel veel beter te zijn.
@monique, zo goed bezig geweest, had je niks te doen ofzo? Hoe lang ben je daar in totaal eigenlijk mee bezig geweest?
Monique1985 schreef:Exodus schreef:Zo jij bent goed bezig geweest zeg
Ze zien er allemaal echt super goed uit. Echt heel mooi.
De strikken die je gemaakt hebt voor de 3e taart is zilver kleurig toch? Waar heb je die kleuring vandaan?
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod ... ts_id=2222
Beetje mengen met pure Jenever of wat dan ook en je kan er mee verven!
Ethelate schreef:
De cake tot nu toe. Gevuld met jam en afgesmeerd met witte pasta.
Eerste keer met marsepein bekleed en wat anders dan varkentjes geboetseerd. Opzich ging het bekleden heel makkelijk alleen de hoeken waren niet alle 4 even netjes. Dus maar ff boompjes over heen geplakt![]()
Vind hem zelf nog te kaal maar ben nog ff aan het bedenken wat ik nog ga verzinnen..
Iets met gefeliciteerd ofzo maar ben er nog niet helemaal uit.