Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

stijntilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 20:32

Klopt het dat de twee bakkers (van der wal jolink) er niet meer tussen staan? Omgeving Apeldoorn.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 20:59

Ja klopt, die is ermee gestopt. Nu wel een bakker in Orden erbij maar die heeft nog niks aangeboden.

Net een pakket van de Deka gekocht voor morgen, die gaan zo snel moet je echt meteen bij zijn.

Coconut

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 22:37

Inderdaad weer mis gegrepen voor de Dekamarkt :')

Die bakkers boden ook nooit wat aan :=

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 23:04

Imkersplaats en Orden hebben nog. Eglantier is zo op altijd.

Morgen haal ik in Orden, ben ik dan toch in de buurt.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 23:08

tiwi1969 schreef:
Net bij de Spar opgehaald voor 3,99

[ [url=m/65Ls6c.jpg]Afbeelding[/url] ]

Geschilde aardappels, krop sla, paksoi (is mijn dochter blij mee, kweek ik zelf in de tuin en heeft ze te vaak gehad) Caesar salade, krab salade en weer een grote bak nasi.

De nasi staat nu op een weggeefhoek voor minima.

Bij de Deli2go voor &3,99

[ [url=m/DGylIL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Best oké maar viel een beetje tegen dat er van die fabrieksbroodjes in zitten i.p.v. vers belegd.
Sapje was met wei, bleh!
Wrap was wel vers, krentenbollen tot morgen.

Edit: de kortingsbon van Starbucks uit dit pakket was over datum: houdbaar tot 31-12-2018

Al met al weer prima.

Ik blijf jaloers op de bakker pakketten, hebben we hier nog niet.

Deze broodjes worden niet in een fabriek gemaakt.
Ik werk bij deli by shell en maak deze broodjes :P

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 23:23

Worden ze dan terplekke vers gemaakt?

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 01:06

Groot deli by shell pakket!

Ik had:
- sapje aardbei/yoghurt
- vers broodje met vleeswaren
- rol rolo’s
- appelkoek

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 10:30

Steeph schreef:
Ik zie hier ineens een extra bedrijf er bij komen...
Hij heet "Creëer een kansrijke omgeving" en zit in Antwerpen.
Omschrijving:
Citaat:
Voor vele Antwerpenaren is een gezonde maaltijd geen evidentie. Burgerinitiatief Filet Divers & Too Good To Go slaan daarom de handen in elkaar. Ook jij kan bijdragen dankzij een uitgestelde maaltijd!

Trakteer jij iemand op een uitgestelde maaltijd?
(!) Opgepast, dit is géén maaltijd die je kunt afhalen maar wel een donatie voor Filet Divers VZW. Na je aankoop kan je dus zelf je bestelbon valideren door naar rechts te swipen.
[KNIP]

Ik weet niet helemaal wat ik er van moet vinden... Fijn en mooi dat zoiets bestaat, maar in de Too Good To Go vindt ik dit niet helemaal op zijn plaats.

Ik vind het hier ook niet thuis horen. Als je zo graag iets wil geven, kun je ook zelf een bon kopen en het pakket aan iemand geven, of de artikelen die je zelf niet lust/gebruikt afgeven, zoals sommige in dit topic dit al doen.

Ook kan het bedrijf zelf de artikelen zonder tussenkomst van tgtg daaraan doneren.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 11:17

Nessa schreef:
Ik vind je bosje wel tegenvallen. Ze zijn 5 euro toch? Lijkt mij geen bos bloemen van 15 euro

Had ik zelf ook een beetje. Ik mpet wel zeggen dat ze nu - 8 dagen later - nog steeds schitterend staan en lekker ruiken.
Afbeelding

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 12:13

Ik ga vandaag een magic box halen bij Bakker Bart.
Ben heel benieuwd. Wel jammer dat ik 1 euro parkeergeld moet betalen... Ga even kijken of ik ergens in de buurt gratis kan parkeren :D

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 12:14

Ik wilde morgen heel graag weer baar het movenpick hotel, maar er staat gesloten |(
Edit:nevermind, ik was gewoon te ongeduldig :o

Alles is de laatste tijd echt super snel uitverkocht helaas!

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 12:35

Ik had net een gekke ervaring bij choka choka in Arnhem. Ik zag op werk dat ze bonnen hadden, dus ik besloot er meteen 2 te kopen. Ik kwam daar aan en ze had al een doos klaarstaan met van alles en ik vertelde dat ik 2 bonnen had maar geen bakje. Ze wist niet hoe ze het in moest pakken dus ik vertelde dat het ook gewoon in folie mocht en dat ik daar best voor wilde betalen. Dat kon niet want ze strijden voor het milieu dus dat is zonde. Toen gaf ze me 2 zakjes chocolade en een kerstkrans. Dit had dus een waarde van 30 euro moeten hebben :+. Beetje vreemd en vond het daar sowieso niet heel hygiënisch dus ik kom daar niet meer.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 12:36

nanka schreef:
Ben heel benieuwd. Wel jammer dat ik 1 euro parkeergeld moet betalen... Ga even kijken of ik ergens in de buurt gratis kan parkeren :D

Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden, ik hoop er morgenavond 1 te kunnen scoren.

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 12:46

C_arola schreef:
nanka schreef:

Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden, ik hoop er morgenavond 1 te kunnen scoren.

Ik zal hem hier showen.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 12:55

Fijn, bedankt!

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 13:26

Bakker het Stoepje is hier in de buurt op veel plaatsen erbij gekomen, ook op plaatsen waar ze in de ochtend staan. Helaas nog niet in onze woonplaats

wishmelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 13:38

Duhelo schreef:
ik ging vanavond 2 bonnen halen, een bij het kaashuysje (die doen kazen, tapas, maar ook koude pasta, soep,. vorige keer 1 liter soep, een pastabeker en een broodje gekregen!) en bij een traiteur.
Toen ik opstond is het hier volgesneeuwd, en was het kaashuysje helaas geannuleerd. ik heb de andere bon ook maar geannuleerd, ophalen was tussen 17.30 en 18.00, net hier in het centrum. Geen idee hoe het weer vanavond zal zijn, maar vorig jaar met dergelijke sneeuw heb ik er drie uur over gedaan om 10 km nr huis te rijden, ik rij dan nu liever geen 4 km om, de kans dat ik er op tijd raak is ook al klein.
Volgende keer beter hoop ik!

Ik denk dat je in mijn buurt woont, heb je al een aantal adresjes geprobeerd?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 14:15

Nathalie18x schreef:
Ik had net een gekke ervaring bij choka choka in Arnhem. Ik zag op werk dat ze bonnen hadden, dus ik besloot er meteen 2 te kopen. Ik kwam daar aan en ze had al een doos klaarstaan met van alles en ik vertelde dat ik 2 bonnen had maar geen bakje. Ze wist niet hoe ze het in moest pakken dus ik vertelde dat het ook gewoon in folie mocht en dat ik daar best voor wilde betalen. Dat kon niet want ze strijden voor het milieu dus dat is zonde. Toen gaf ze me 2 zakjes chocolade en een kerstkrans. Dit had dus een waarde van 30 euro moeten hebben :+. Beetje vreemd en vond het daar sowieso niet heel hygiënisch dus ik kom daar niet meer.

Misschien ben ik de enige hoor, maar ik snap hem even niet :D Er stond al een doos klaar, maar je had geen bakje dus kreeg je 2 zakjes chocola en een kerstkrans mee? :+

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 14:18

Ja een doos met alle producten die voor tgtg wegmochten. Maar ze had me de losse chocolade stukken wel meegegeven als ik een bakje had gehad.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 14:20

Nathalie18x schreef:
Ja een doos met alle producten die voor tgtg wegmochten. Maar ze had me de losse chocolade stukken wel meegegeven als ik een bakje had gehad.

Dat vind ik aan de ene kant best wel een naaistreek maar er staat in de app dat je zelf je spullen mee moet nemen... Maar toch een naaistreek.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 14:20

Dus je kreeg eigenlijk gewoon minder dan de bedoeling omdat je geen bakje bij je had? -O- Snap dat het principe van tgtg inhoud dat je zelf een bakje of tas meeneemt, maar als je die per ongeluk vergeet betekent dat toch niet dat je als bedrijf maar producten achter moet houden?

Edit: Wat lieveli zegt :P

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 14:37

lieveli schreef:
Nathalie18x schreef:

Dat vind ik aan de ene kant best wel een naaistreek maar er staat in de app dat je zelf je spullen mee moet nemen... Maar toch een naaistreek.

Klopt,maar bij hen staat neem een tasje mee als het kan. Niet dat een bakje per se moest. Ze had het ook in folie oid kunnen doen maargoed..

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 14:39

Zou dit zeker even aankaarten bij tgtg! Al is het maar als tip, lijkt me niet de bedoeling namelijk dat dit vaker gebeurt.

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 14:40

Zeker, en ik kocht de bonnen heel impulsief dus had sws geen bakje mee kunnen nemen. Lijkt me dat je daardoor geen spullen kan weigeren om mee te geven.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 14:41

En je hebt er nou eenmaal voor betaald.. Hoe had ze het willen doen als je die chocola los had gekocht? Had je dan wel een bakje/tasje/folie gekregen? :+