Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tiwi1969 schreef:Net bij de Spar opgehaald voor 3,99
[ [url=m/65Ls6c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geschilde aardappels, krop sla, paksoi (is mijn dochter blij mee, kweek ik zelf in de tuin en heeft ze te vaak gehad) Caesar salade, krab salade en weer een grote bak nasi.
De nasi staat nu op een weggeefhoek voor minima.
Bij de Deli2go voor &3,99
[ [url=m/DGylIL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Best oké maar viel een beetje tegen dat er van die fabrieksbroodjes in zitten i.p.v. vers belegd.
Sapje was met wei, bleh!
Wrap was wel vers, krentenbollen tot morgen.
Edit: de kortingsbon van Starbucks uit dit pakket was over datum: houdbaar tot 31-12-2018
Al met al weer prima.
Ik blijf jaloers op de bakker pakketten, hebben we hier nog niet.
Steeph schreef:Ik zie hier ineens een extra bedrijf er bij komen...
Hij heet "Creëer een kansrijke omgeving" en zit in Antwerpen.
Omschrijving:Citaat:Voor vele Antwerpenaren is een gezonde maaltijd geen evidentie. Burgerinitiatief Filet Divers & Too Good To Go slaan daarom de handen in elkaar. Ook jij kan bijdragen dankzij een uitgestelde maaltijd!
Trakteer jij iemand op een uitgestelde maaltijd?
(!) Opgepast, dit is géén maaltijd die je kunt afhalen maar wel een donatie voor Filet Divers VZW. Na je aankoop kan je dus zelf je bestelbon valideren door naar rechts te swipen.
[KNIP]
Ik weet niet helemaal wat ik er van moet vinden... Fijn en mooi dat zoiets bestaat, maar in de Too Good To Go vindt ik dit niet helemaal op zijn plaats.
C_arola schreef:nanka schreef:Ik ga vandaag een magic box halen bij Bakker Bart.
Ben heel benieuwd. Wel jammer dat ik 1 euro parkeergeld moet betalen... Ga even kijken of ik ergens in de buurt gratis kan parkeren
Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden, ik hoop er morgenavond 1 te kunnen scoren.
Duhelo schreef:ik ging vanavond 2 bonnen halen, een bij het kaashuysje (die doen kazen, tapas, maar ook koude pasta, soep,. vorige keer 1 liter soep, een pastabeker en een broodje gekregen!) en bij een traiteur.
Toen ik opstond is het hier volgesneeuwd, en was het kaashuysje helaas geannuleerd. ik heb de andere bon ook maar geannuleerd, ophalen was tussen 17.30 en 18.00, net hier in het centrum. Geen idee hoe het weer vanavond zal zijn, maar vorig jaar met dergelijke sneeuw heb ik er drie uur over gedaan om 10 km nr huis te rijden, ik rij dan nu liever geen 4 km om, de kans dat ik er op tijd raak is ook al klein.
Volgende keer beter hoop ik!
Nathalie18x schreef:Ik had net een gekke ervaring bij choka choka in Arnhem. Ik zag op werk dat ze bonnen hadden, dus ik besloot er meteen 2 te kopen. Ik kwam daar aan en ze had al een doos klaarstaan met van alles en ik vertelde dat ik 2 bonnen had maar geen bakje. Ze wist niet hoe ze het in moest pakken dus ik vertelde dat het ook gewoon in folie mocht en dat ik daar best voor wilde betalen. Dat kon niet want ze strijden voor het milieu dus dat is zonde. Toen gaf ze me 2 zakjes chocolade en een kerstkrans. Dit had dus een waarde van 30 euro moeten hebben. Beetje vreemd en vond het daar sowieso niet heel hygiënisch dus ik kom daar niet meer.
Nathalie18x schreef:Ja een doos met alle producten die voor tgtg wegmochten. Maar ze had me de losse chocolade stukken wel meegegeven als ik een bakje had gehad.
lieveli schreef:Nathalie18x schreef:Ja een doos met alle producten die voor tgtg wegmochten. Maar ze had me de losse chocolade stukken wel meegegeven als ik een bakje had gehad.
Dat vind ik aan de ene kant best wel een naaistreek maar er staat in de app dat je zelf je spullen mee moet nemen... Maar toch een naaistreek.