Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura_Zodine schreef:Ik doe tofu meestal in stukjes en dan een dagje in marinade.
Vroeger at ik veel salades maar ik vind het zonder kaas zijn sommige salades zo saai.. Bestaat er een salade kaas vervanger toevallig? En was voor dressings zijn lekker?
cam schreef:Laura_Zodine schreef:Ik doe tofu meestal in stukjes en dan een dagje in marinade.
Vroeger at ik veel salades maar ik vind het zonder kaas zijn sommige salades zo saai.. Bestaat er een salade kaas vervanger toevallig? En was voor dressings zijn lekker?
Er is veganistische kaas. Het merk is Wilmersburger.
Bij ons verkoopt de jumbo het.
cam schreef:Laura_Zodine schreef:Ik doe tofu meestal in stukjes en dan een dagje in marinade.
Er is veganistische kaas. Het merk is Wilmersburger.
Bij ons verkoopt de jumbo het.
Floor_x schreef:Nadat ik op youtube het filmpje 'Dairy is scary' gezien heb, besloten om zuivelvrij te leven. Ik at al geen vlees trouwens, wel vis.
Ben dus geen echte vegan, maar hoop dat ik hier toch mee mag praten
Ik eet dus geen:
Zuivel
Vlees
En wel:
Eieren
Vis
Ik draag ook leren schoenen en Uggs, maar geen bont
Verder nog een vraagje aan (als die er zijn) zuivelvrije mensen, eten jullie wel producten met lactose?
hackny schreef:heb je nog een lekkere tip voor me kwa vis gerecht ?
denice schreef:Damelza schreef:Tapas eten bij la cubanita, mogelijk?
Ja denk het wel, al zal je niet echt ruime keuze hebben.. Staat hun kaart niet op internet?
Sonja_vR schreef:We hebben speciaal een topic gemaakt voor recepten etc voor vegetariërs/flexitariërs om de vegans in dit topic een dierproductenvrij topic te gunnen
[VT] Recepten voor de tofuridders en falafelvriendjes onder ons..
(Misschien een idee om met vragen als "mag dat hier ook" even naar dat topic te verwijzen ipv "neeee niet hier ")
Floor_x schreef:Sonja_vR schreef:We hebben speciaal een topic gemaakt voor recepten etc voor vegetariërs/flexitariërs om de vegans in dit topic een dierproductenvrij topic te gunnen
[VT] Recepten voor de tofuridders en falafelvriendjes onder ons..
(Misschien een idee om met vragen als "mag dat hier ook" even naar dat topic te verwijzen ipv "neeee niet hier ")
Daar wil ik ook best heen hoor, maar dacht omdat ik graag zuivelvrij wil leven kan ik me beter hier melden
Janiek_x schreef:Ik ben dol op dieren en ik lust niet graag vlees en wil ook graag vegetarisch zijn maar dat gaat helaas moeilijk als je overaal in de familie, Vleesvarkens en vissers hebt. Vreeeeeeeeeeeeeselijk. Later word ik ook veganistisch! net zo als jij!
RedPassion schreef:hackny schreef:heb je nog een lekkere tip voor me kwa vis gerecht ?
Euh... niet hier!Laat dit topic alsjeblieft vrij van dierenleed, dus geen recepten met vlees/vis/zuivel/ei etc. Daar zijn zat andere topics voor.
Meelezen en meekletsen als niet-vegan is helemaal prima, maar is het niet echt wenselijk dat er over niet-vegan dingen gepraat wordt, laat staan recepten.