Anoniem schreef:Leuk die mugs! Kan dat ook gewoon in de oven?
Ik stop m wel altijd in de oven
duurt wel een tikkie langer dan in de magnetron alleen
Die van mij gaan meestal op 180 graden zo'n 20-25 minuten erin. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
want geen idee wat goede merken zijn e.d. Wel leuk om rond te wandelen!) Ga na het weekend Soto Ayam maken en vanavond voor Sushi in a bowl gekozen
ChantalSmook schreef:A: Sushi in a bowl. Ik ben benieuwd! Ga het aanpassen in waar ik zin in had (100 gr noorse zalm, 1 avocado, 50 gr ong. zilvervlies rijst, sesam zaadjes, soja saus, tomaat, komkommer en 50 gr zeewier en 130 gr soja boontjes. (Hier heb ik het idee vandaan http://www.puursuzanne.nl/2014/03/21/sushi-in-a-bowl/)
EsterW schreef:ChantalSmook schreef:A: Sushi in a bowl. Ik ben benieuwd! Ga het aanpassen in waar ik zin in had (100 gr noorse zalm, 1 avocado, 50 gr ong. zilvervlies rijst, sesam zaadjes, soja saus, tomaat, komkommer en 50 gr zeewier en 130 gr soja boontjes. (Hier heb ik het idee vandaan http://www.puursuzanne.nl/2014/03/21/sushi-in-a-bowl/)
Wat een goed idee! Ben gek op sushi, maar ben tevens een slechte kok. Dit kan ik nog wel!
dat dacht ik ook! En de verhoudingen groente, vis en rijst zijn anders dan bij sushi! En laat ik nou de vis en de groente ook het lekkerste vinden
xNathaliee schreef:O: magere kwark met whey en muesli, waldkorn cracker met scharrelei salade
T: banaan en wat ongezouten noten
L: 2 snee speltdesem met scharrelei salade en groentesoepje uit de kantine
T: appel en een halve komkommer
A: witte rijst met boontjes en vissticks met als toetje mona brownie van gister en 2 oreo koekjes
B: uurtje kracht fullbody
T: smartbar
xNathaliee schreef:xNathaliee schreef:O: magere kwark met whey en muesli, waldkorn cracker met scharrelei salade
T: banaan en wat ongezouten noten
L: 2 snee speltdesem met scharrelei salade en groentesoepje uit de kantine
T: appel en een halve komkommer
A: witte rijst met boontjes en vissticks met als toetje mona brownie van gister en 2 oreo koekjes
B: uurtje kracht fullbody
T: smartbar
Kom nu uit op ongeveer 2000 kcal. Meer ga ik er ook niet van maken (moet eigenlijk 2100 kcal vanwege sporten). Morgen tapas bij La Cubanita

morgen maar weer goed eten.
2 opscheplepels gebakken aardappels, 2 opscheplepels bloemkool, 1 opscheplepel broccoli, 1 opscheplepel sperziebonen, halve kipfilet uit de oven