Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleur_yen schreef:Vandaag:
O: 20 gr havermout, 10 gr boekweitgrutten, 10 gr amandel, 8 gr rozijnen, 6 gr lijnzaad
T: Mandarijn, klein handje healthy mix
L: prutje van 85 gr groene paprika, 85 gr tomaten, 7 gr lente-ui, 1 teen knoflook, 3 el kikkererwten, 3 el gezeefde tomaten, 2 eieren, kurkuma/kerrie/paprikapoeder/zout
T: Plak roggebrood met pindakaas en een plakje kaas, en 1 blokje witte chocola
A: Groenteburger, bloemkool met een beetje cheddar en een prutje van een halve rode en een halve groene paprika, wat spitskool, ui, walnoten, wat lijnzaad en kardemom
T: ?
D: 2 cappucino, veel muntthee, water
B: Uur paardrijles
Ansofie_ schreef:O: 225gr magere kwark, frambozen/bosbessen, 50gr havermout, amandelschaafsel
T: smoothie van 200ml amandelmelk, banaan, kiwi
L: grote kom paprikasoep, cracker kalkoenkfilet + extra cracker/kalkoenfilet
T: appel, 2 crackers kalkoenfilet
T2: mugcake van 1 ei, banaan, agavesiroop en wat havermout
B: uur tennissen
A: pangasius,grotebroccoli met tomaatjes, chilisaus halve broccoli + zoete aardappel
T: 2 blokjes 72% chocolade
Anoniem schreef:Fijn dat het goed is gekomen Bhri!
Mijn lijstje (behalve de muffin en het gebrek aan beweging wel oké):
O: havermout met appel, lijnzaad en water
T: muffin (half choc, half naturel)
L: 6 vk crackers (2x paprika-tapenade en komkommer, 4x geitenkaas en komkommer)
T: -
A: grote salade van ijsbergsla, paprika, sperziebonen, gekookte eieren, avocado's, aardappels en pijnboompitten
B: Vrijwel niets. Misschien nog maar een NTC-klasje zo
ChantalSmook schreef:Trouwens zijn jullie plakken roggebrood ook zo dik of ligt dat per merk. Ik heb ze van de AH Basic(Prima te eten verder hoor!) Alleen 1 plak weegt al ong. 65 gr. Dus dan heb ik aan 1,5e plak al meer dan genoeg. Maar een dun plakje tussendoor is dan zo onhandig.
LisErm94 schreef:ChantalSmook schreef:Trouwens zijn jullie plakken roggebrood ook zo dik of ligt dat per merk. Ik heb ze van de AH Basic(Prima te eten verder hoor!) Alleen 1 plak weegt al ong. 65 gr. Dus dan heb ik aan 1,5e plak al meer dan genoeg. Maar een dun plakje tussendoor is dan zo onhandig.
Verschillend per merk, ik heb nu de volkoren versie van soma en die zijn echt heel dun. 55 gram zijn 2 plakken. De desemversie van Soma is bijvoorbeeld al een stuk groter. Per plakje is de volkorenversie 49 kcal en de desemversie 67 kcal.
Horse_xx schreef:LisErm94 schreef:
Verschillend per merk, ik heb nu de volkoren versie van soma en die zijn echt heel dun. 55 gram zijn 2 plakken. De desemversie van Soma is bijvoorbeeld al een stuk groter. Per plakje is de volkorenversie 49 kcal en de desemversie 67 kcal.
Is er eigenlijk een groot verschil qua voedingsstoffen in de verschillende merken? Ik heb namelijk hele goedkope.