Hier, allemaal even doen! http://quiz.bnn.nl/eettest/ Ik had een 6,5 , nu schaam ik me

Ik heb trouwens vandaag tempeh gekocht! Was 1 euro voor 2 pakjes op de markt, ik ben benieuwd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Douce schreef:Ik heb 'm gisteravond gedaan, had een 7, waar ik overigens tevreden mee was, want vragen zoals: hoeveel hamburgers eten we in Nederland? Tja, daar voel ik me niet slechter door, als ik die fout heb.
Overigens hoor ik officiëel niet meer in dit topic, ben op aanraden van de dokter vlees gaan eten. Echter eet ik alleen rund, zo'n 1/2 x in de week.
"Kip, het meest mishandelde stukje vlees, kip!"
xTammyy schreef:Ik woon samen met een huisgenootje en af en toe eten we samen, dat is dan meestal kip dus zo doende. Zou verder niet mijn voorkeur zijn om zelf te maken.
Vegetarisch? Een gevulde courgette volgens de makkelijke maaltijd van 24kitchen
xTammyy schreef:Thanks voor de tip Forumster![]()
Wianca, lust je ook geen wokmixen enzo dan? Daar zitten ook vaak uien door heen toch? Wel lastig, ik gooi bijna overal een uitje doorheen
Eieren koop ik waar het het goedkoopst iskan me die biologische eieren niet veroorloven helaas nu ik op mezelf woon..
Magrathea schreef:Eieren eet ik minder sinds ik me ben gaan verdiepen in de herkomst... Vind niet dat de kippen de prijs moeten betalen omdat ik geen duurdere eieren wil kopen.Dan maar wat minder ei eten.
Een vis is een dier en dat eet ik dus nietBen zelfs van mening dat je het milieu veel meer schade aandoet door vis te eten ipv vlees. Het hele "ik eet geen vlees maar wel vis" snap ik nog minder sinds ik wat meer onderzoek heb gedaan...
http://newsmonkey.be/article/2439
Dit bijvoorbeeld.
Al te meer dat ik echt een beetje prikkelbaar word op het moment dat iemand zichzelf vegetariër noemt maar nog wel meerdere keren per week vis eet. (Af en toe een keertje kan ik mee leven, zo eet een vriendin van me 1x per maand vis en voor de rest volledig vegetarisch, maar niet consequent als vast onderdeel van je dieet.)
Ik wil niemand op de tenen trappen ofzo, maar ik kan daar gewoon slecht tegen dus
phormicola schreef:Magrathea schreef:Eieren eet ik minder sinds ik me ben gaan verdiepen in de herkomst... Vind niet dat de kippen de prijs moeten betalen omdat ik geen duurdere eieren wil kopen.Dan maar wat minder ei eten.
Een vis is een dier en dat eet ik dus nietBen zelfs van mening dat je het milieu veel meer schade aandoet door vis te eten ipv vlees. Het hele "ik eet geen vlees maar wel vis" snap ik nog minder sinds ik wat meer onderzoek heb gedaan...
http://newsmonkey.be/article/2439
Dit bijvoorbeeld.
Al te meer dat ik echt een beetje prikkelbaar word op het moment dat iemand zichzelf vegetariër noemt maar nog wel meerdere keren per week vis eet. (Af en toe een keertje kan ik mee leven, zo eet een vriendin van me 1x per maand vis en voor de rest volledig vegetarisch, maar niet consequent als vast onderdeel van je dieet.)
Ik wil niemand op de tenen trappen ofzo, maar ik kan daar gewoon slecht tegen dus
Het is toch niet aan jou hoe iemand eet? Ik zou daar een beetje mee oppassen; door dat soort meningen van vegetariërs zijn sommige mensen onnodig 'allergisch' voor het hele concept, terwijl ze misschien juíst wel goed te porren waren, maar de klepel niet konden vindenLijkt me averechts werken