Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Mara_ schreef:http://mijnzoetebesluit.blogspot.nl/201 ... ksels.html Mijn verslagje van mijn kerstbaksels plus de foto's. Zeg maar niks over de 'kerstboompjes'
De eigenaren van mijn bijrijdpaard, de man ervan was vandaag jarig en hij had twee appeltaarten gebakken. Een appelkruimel en een appelwintertaart met veel noten. Ik heb voor de laatste gekozen, met een schep griekse Yoghurt, genieten!
Hopelijk ben je snel weer fit.
En ik heb een taartenboek, maar dat is een samenvatting van allerlei taartrecepten uit tijdschriften. Die is heel fijn, maar denk niet dat die nog ergens te koop is en ik weet niet hoe ie heet.
Verder vind ik de serie '500' ook heel fijn (heb je in taarten, koekjes en cupcakes maar bijvoorbeeld ook in soepen).
.
Tot snel! 
Ben daar ook niet zo'n fan van, maar dit is maar een klein laagje en in combinatie met de cupcakes vond ik het wel lekker. Sowieso vond ik deze BC lekkerder dan andere die ik eerder wel eens heb gemaakt.
Ik vind die toeven ook niets, zo'n hap boter. Maar zo zit er net zo'n dun laagje over als wanneer je gewoon glazuur erover doet en dat vond ik wel lekker!
.