KozieZ schreef:Ja, 3+1 gratis. Weet iemand of ze ook de 5kg zakken hebben?
yep die hebben ze Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Marisje76 schreef:![]()
yeah net mn Kennie gekocht bij de winkel in vinkel. 150 eurootjes incl.blender, raspen en eukenmachine, en citruspers.
mooi wit. zal snel een foto plaatsen maar het is de KM 262.
nu nog tijd zoeken om hem te proberen
ik heb de mijne ook!! Ik heb 2 mislukte biscuits ermee gemaakt
Nou, eigenlijk 3 
Dus ik zoeken op DLT-forum, had er eerder iets over gelezen. Dé tip zou zijn om eerst je eieren 1-2 min. op te kloppen met het water en dan de biscuitmix erbij. Dus geprobeerd en ja hoor, het werkte!!
Waar heb je dat vandaan??? 

Vrijdagnacht pas om half 4 naar bed, hele avond/nacht biscuits gebakken en de drie voor de stapel voor 30 pers gevuld en afgesmeerd. De SMBC wilde niet hard worden (heeft echt lang in de koelkast moeten staan voor het enigszins hard werd
) En wat rot zeg, die hitte en dan taarten maken.. Fondant smelt zowat je handen uit
Naja... vanmorgen gauw naar de winkel (was even na 8-en weer uit bed
) was Toblerone vergeten voor m'n vulling en had nog boter nodig voor extra BC) en toen gauw bezig gegaan met die taart voor 30 pers... Vriendinnetje die er was heeft nog geholpen met wat bloemetjes maken en toen was de taart een kwartier voor hij opgehaald werd klaar
Wat een chaos.... Ben er ook niet mega trots op, had het veel netter willen doen... Hij is uiteindelijk wel heel leuk geworden, met fotolijstjes
Met mijn uit de kluiten gewassen boetseersel was een 25 cm misschien ook wel beter 

klinkt chaotisch en vermoeiend Patricia