Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:Geslaagd voor kraamverzorgster of verloskundige?
zonnepaardje schreef:Ik vind het wel raar dat er vraag is naar een 3lagige stapeltaart voor een kind van 1 en 5 jaar...
Dan moeten ze toch alweer een enorm feest geven ?
Valina schreef:zonnepaardje schreef:Ik vind het wel raar dat er vraag is naar een 3lagige stapeltaart voor een kind van 1 en 5 jaar...
Dan moeten ze toch alweer een enorm feest geven ?
Ik vind het eigenlijk best raar dat jij het raar vind.![]()
Behalve dat er gewoon veel familie of kennissen naar de kinderverjaardag kunnen komen,
maakt het toch ook niet uit als men besluit om van iedere verjaardag een groot feest te maken?![]()
Wij vieren onze verjaardagen bijvoorbeeld niet, en vieren de verjaardag van ons zoontje derhalve ieder jaar redelijk groots, compleet met tuinfeest en BBQ voor alle gasten.
Daar zou zo'n 3-lagige stapeltaart ook niet misstaan hoor!!
Rinske schreef:Wat moet je erop maken en ben je minder blij mee?
TinkerTom schreef:Hier idem hoor, onze verjaardagen slaan wel lekker over en met de verjaardag van onze dochter komt altijd een hele bups en doen we ook met iedereen BBQ-en..dat is toevallig zo begonnen toen ze 1 jaar werd en dat is er eigenlijk ieder jaar ingebleven
Ashleey_ schreef:En ik zit nog steeds met mn taartje voor vriendin! Bedank taartje voor haar stage in dierenasiel...
Kom nog steeds niet verder als een halsband onderaan en wat kattenpootjes?? Helppp.....
myrt3 schreef:Heey Dames,
Ik heb vandaag een poging gedaan om ook een taartje te maken. Ik zie steeds het topic voorbij komen en het leek me nu wel eens leuk om het ook te proberen..
Maar ik liep tegen het volgende aan: ik wilde de botercreme maken die op de site van de leukste taarten staat, alleen deze is de eerste keer al finaal mislukt.. en de tweede keer smaakte die ook eigenlijk nergens naar.. Heb er ook cacoapoeder door gedaan, om er een choco smaak aan te krijgen maar helaas..
myrt3 schreef:Ook de juiste dikte vinden voor het marsepein lukt niet erg, waardoor die steeds scheurt..
myrt3 schreef:En dan als laatste ... waar halen jullie van die leuke uitprik vormpjes? Ik was bij de xenos vandaag, maar daar hadden ze alleen maar vormpjes voor kinderen..
Samantha_ schreef:Wow die is gaaf!
Wat zijn jullie ervaringen met stencils? En met dust, of met icing? Welke stencils zijn leuk om te beginnen, en wat heb je nog meer nodig?