Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:met de biscuitstand worden ze ook wel wat bol hoor, maar idd met een zware plank erop is het zo weg
Monique1985 schreef:MM ben erg benieuwd naar je creatie! En leuk is dat he die reacties had toen bij mijn dochter een shirt aan gedaan met voorop 'Mij wacht een grote klus' en achter op 'want ik word grote zus', maar dat kwartje viel ook na een poos! Zo leuk dan ....
Citaat:voor de dames die die bloemencupcakes gemaakt hebben: die lollies die je erin prikt, kun je die er gewoon zo inprikken en blijft dat dan staan, of kun je beter verstevigen met een rietje oid
MamaMiesje schreef:Oh hou op schei uit over shirts
Wij hadden toen voor Ivar ook een shirt laten maken; op de voorzijde een locomotief en achterop de tekst "Big Brother- mei 2010"
Wij hem dat shir aandoen op een donderdag, de dag dat mijn ouders oppastten. Ik op mn werk de hele dag een hysterisch telefoontje verwachten...Niks..Kom ik hem 's middags weer ophalen, kom binnen bij mn moeder, kijk haar aan met een blik van: "
"
En zij keek zo terug: "![]()
"
Dus ik zeg:
"Heb je Ivar's mooie shirt gezien oma?"
-Ja hoor! Met een locomotief! Hartstikke mooi!
"Heb je de tekst achterop ook gelezen dan?"
-Eh..ja...iets met Big Brother ofzo? Dat televisieprogramma toch?
"Heb je het écht goed gelezen?"
*pakt kind en draait het om* "Wat staat er nog meer bij?"
-Eh..mei 2010...?
*hoop geratel van oma's hersenen en uiteindelijk....PLOINK het kwartje viel*
En de volgende dag, mijn schoonouders pastten op, precies hetzelfde verhaal weer!!![]()
MamaMiesje schreef:Monique1985 schreef:MM ben erg benieuwd naar je creatie! En leuk is dat he die reacties had toen bij mijn dochter een shirt aan gedaan met voorop 'Mij wacht een grote klus' en achter op 'want ik word grote zus', maar dat kwartje viel ook na een poos! Zo leuk dan ....
Oh hou op schei uit over shirts
Wij hadden toen voor Ivar ook een shirt laten maken; op de voorzijde een locomotief en achterop de tekst "Big Brother- mei 2010"
Wij hem dat shir aandoen op een donderdag, de dag dat mijn ouders oppastten. Ik op mn werk de hele dag een hysterisch telefoontje verwachten...Niks..Kom ik hem 's middags weer ophalen, kom binnen bij mn moeder, kijk haar aan met een blik van: "
"
En zij keek zo terug: "![]()
"
Dus ik zeg:
"Heb je Ivar's mooie shirt gezien oma?"
-Ja hoor! Met een locomotief! Hartstikke mooi!
"Heb je de tekst achterop ook gelezen dan?"
-Eh..ja...iets met Big Brother ofzo? Dat televisieprogramma toch?
"Heb je het écht goed gelezen?"
*pakt kind en draait het om* "Wat staat er nog meer bij?"
-Eh..mei 2010...?
*hoop geratel van oma's hersenen en uiteindelijk....PLOINK het kwartje viel*
En de volgende dag, mijn schoonouders pastten op, precies hetzelfde verhaal weer!!![]()