Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:Oewhee daffodil dat klinkt erg lekker, maar ik ben nog in de inductiefase en blijf nog even af van de noten....wel erg lekker
daffodil schreef:listiglistje schreef:Oewhee daffodil dat klinkt erg lekker, maar ik ben nog in de inductiefase en blijf nog even af van de noten....wel erg lekker
Dat valt wel mee hoor, ik heb die notencake met amandelmeel gemaakt, 100 gr is 5,5 dus totaal 11 gram koolhydraten. Maar die cake eet je in meer dan tien stukjes.....dus per keer is het hooguit 1-1,5 KH.
Pecannoten kun je 100 gram van eten en dat is slechts 0,5 KH. Nou ik haal die 100 gram niet hoor want ik doe weken met zo'n zakje....eet een stukje brie met een noot, denk dat ik aan hooguit 6 per keer kom.
Walnoten zijn de valkuil, wel heel lekker maar 12 KH per 100 gram en dat gaat dan erg hard....
daffodil schreef:listiglistje schreef:
Walnoten zijn de valkuil, wel heel lekker maar 12 KH per 100 gram en dat gaat dan erg hard....
Saskiaatje schreef:Ik weet niet of iemand hier baat heeft bij mijn lijstjes, maar gisteren was het zo:
O: Magere yoghurt met Special K
M: Twee bruine boterhammen met ham
T: Pakje minicrackers van LU
A: Twee kommen kippensoep met bruin brood