Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laurabram schreef:Oké, daar komt 'ie:
De cupcakes in ijsjesvorm voor de tractatie:
De Piratentaart:
(glazuur lukte niet meer om de zijkant, dus ik heb hem laten uitlopen, ging per ongeluk maar zoonlief vond het zo GAAAFFFF, dus maar zo gelaten)
En de appeltaart en boterkoek (hihi, de boterkoek lijkt wel een kruimeltaart)
http://i532.photobucket.com/albums/ee32 ... C00020.jpg
imd schreef:Ik heb ook een vraagje aan jullie. Voor het einde van m'n stage wil ik graag een originele traktatie hebben, taart is zo standaard. Nu kwam kathris met een briljnat idee, koeien cupcakes.
Nu de problemen waar ik tegenaan loop:
- Is het lekker om ze een smaakje te geven? Welk smaakje?
- Ga ik ze vullen of laat ik ze zo, er zit in principe al wat bovenop natuurlijk..voor de witte, wortelcupcakes met creamfrosting (roomkaasglazuur of iets met limoensap kleurt het ook niet maar is wel lekker fris. De bruine frambooscupckaes met chocoladecreme) Garneringen geen idee... sorry
F_Orumster schreef:Die ijsjes zijn leuk!! Kan me verder als kind voorstellen dat dat druip effect leuk is, de droom van zoetheid die erover sijpelt
wat leuk die koetjes!!!imd schreef:Ik heb ook een vraagje aan jullie. Voor het einde van m'n stage wil ik graag een originele traktatie hebben, taart is zo standaard. Nu kwam kathris met een briljnat idee, koeien cupcakes.
Nu de problemen waar ik tegenaan loop:
- Is het lekker om ze een smaakje te geven? Welk smaakje?
- Ga ik ze vullen of laat ik ze zo, er zit in principe al wat bovenop natuurlijk..voor de witte, wortelcupcakes met creamfrosting (roomkaasglazuur of iets met limoensap kleurt het ook niet maar is wel lekker fris. De bruine frambooscupckaes met chocoladecreme) Garneringen geen idee... sorry
Saskiaa_ schreef:Regenboog cupcakes vind ik zoo stoer!
Waar halen jullie die kleurstof vandaan?