Ik heb net weer 25 pinguins in elkaar geknutseld; lopende band werk. Ze staan keurig in het gelid in 5 rijen van 5; pastte exact in een 20 cm taartdoos
Laatst bijgewerkt door MamaMiesje op 18-08-10 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Leuuuk liloenstitch! Ik heb je meteen als contact toegevoegt op flickr, kan ik je volgen! Ik ben echt weg van die bruin met blauwe bloemen taart! Leuke kleuren combinatie!
Laatst bijgewerkt door Gerlin op 18-08-10 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt
MamaMiesje
Geplaatst: 18-08-10 21:13
Joh...ik zit me nu ineens te realiseren dat die eerste foto niet een leuke taartdoos is die geheel toevallig óók bedrukt is met die bloemen
Heel erg gaaf liloenstitch!!! En idd bij die vierkante moest ik ook even goed kijken haha!
Mijn oudste dochter mag morgen voor het eerst trakteren op de peuterspeelzaal en ze wilde graag de lollie cupcakes. Heb haar er een paar laten zien, allen verschillend en zulke heeft ze eruit gekozen. Ze heeft zelf heel goed geholpen, ik heb alles uitgestoken en zij heeft ze erop geplakt!
liloenstitch
Geplaatst: 18-08-10 21:20
Nee, die eerste ik ook echt een taartje. Taartje was mee naar Frankrijk genomen en daar leuk gedecoreerd gefotografeerd, omdat ik een foto was vergeten te maken.
Moet zeggen dat ik vierkant en langwerpig ook echt lastig vind. Maar was laatst al tot de conclusie gekomen dat ik eerst met de hoeken moet beginnen en niet met de rechte stukken.
ik gebruik trouwens meestal de plunger cutters en nog een andere bloesemvorm met 9 bloemetjes.
MamaMiesje
Geplaatst: 18-08-10 21:20
imd schreef:
Dat betekend dus dattie wel heel netjes is
Ja precies!
liloenstitch
Geplaatst: 18-08-10 21:21
imd schreef:
Dat betekend dus dattie wel heel netjes is
niet van dicht bij hoor, maar ik kan heel goed foutjes wegwerken met bloemetjes
Ik wil van het weekend beginnen met een kasteeltaart. Moet zeggen dat ik een beetje twijfel of ik dat wel echt kan. Hij moet volgende week vrijdag klaar zijn voor de (ridder)verjaardag van mijn zoontje. Nou ja, kan altijd nog een taart van de hema bestellen......
MamaMiesje
Geplaatst: 18-08-10 21:25
Heb je daar een plaatje van, Lilo??? Wacht...iemand bij mij uit het topic had ook een riddertaart...ogenblikje...
edit:
Laatst bijgewerkt door MamaMiesje op 18-08-10 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt