Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mocca

Re: Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 16:50

Mijn dag is tot nu toe erg netjes. Ja
Wel croissantje gesnoept vanmiddag, maar verder weinig gegeten en heel veel bewogen.

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 16:51

Bwuuuuh nog een uur tot het eten minstens, en ik heb zooo'n trek! Nagelbijten / Gniffelen

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 17:04

Vanmiddag lekker geshopt, Yorrick was hoognodig aan nieuw ondergoed toe, en ook zijn stapeltje sokken kromp behoorlijk. Heb mezelf getrakteert op een 3/4 broek in de opruiming, en kon er nog een gratis 3/4 voor Yorrick bij uitzoeken (2 voor 1).
Verder nog wat schoenen gepast, maar niet echt iets van mijn gading gevonden. Volgende week maar eens bij Schutrups in Exloo kijken, moet ik toch mijn steunzolen ophalen...
Ga nu nog even helpen achter het huis op te ruimen. De tuinset is er nog niet, maar vlg die kerel kwam hij hem hoogstpersoonlijk rond 18:00-18:30 afleveren. is dan het leukst als het ding meteen op de juiste plek kan staan!

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 17:20

Ik vrees dat ik het topic een beetje moet opgeven, want ik kan echt niet meer volgen...
Ik ben net nieuwe loopschoenen gaan kopen, straks al eens testen Haha!
En voor af te laren zal ik nog 1x posten wat ik vandaag at:

O: (redelijk laat) 1boterham met cottage cheese en tomaat
L: tomaat mozarella + 1boterham
T: 1pruim + 3snoepjes (7kcal/stuk)
A: Salade liégoise (weet niet hoe het in het nederlands noemt)

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 17:47

Ik geloof dat ik macaroni eet vanavond, mijn ouders eten bruine bonen met spek Misselijk Ik vind dat echt niet om in te nemen!

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:12

Zo, ik ben net terug van het hardlopen. 9 km in 54 min!
Nu even douchen en dan aan de spaghetti Vingers aflikken .

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:21

Goede avond..
Gister zon apart dagje gehad (druk druk druk druk) en vanacht nachtdienst gedraaid..
Ik ben nu een week aan het "opletten" en ik merk dat ik veeeel sneller vol zit dan voorheen.. echt vaag..
Gister ge-bbqt en na wat knoflookbrood een stukje kip en salade zat ik helemaal vol!!
Vanacht tijdens de nachtdienst wat gesnoept maar goed.. Mijn precieze eetpatroon van gister weet ik niet meer..

vandaag
o: Dromen toen kwam ik thuis van nachtdienst.. niets gegeten maar gaan slapen
L: Dromen
15 uur: wakker geworden en 3 crackers gegeten.. 1 met kaas 2 x kip alles met komkommer.. Wilde daarna nog een broodj eten maar ik zat alweer vol.. 1 glas melk gedronken
18.00: 2 witte puntjes met kip en komkommer, en weer zat ik vol!!

Ik snap er helemaal niets van! mijn eetlust wordt minder.. Heb ook geen behoefte aan meer op de een of andere manier.. Iemand hier ervaring mee?

Ziet er zo echt leeg uit! Ik dacht straks ik pak een sultana, maar ik had er gewoon echt geen zin in Clown
komt misschien ook wel door het te veel werken/geen ritme hebben..

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:22

Humphrey schreef:
Zo, ik ben net terug van het hardlopen. 9 km in 54 min!
Nu even douchen en dan aan de spaghetti Vingers aflikken .

wat goed!!! Ik zou ook wel hard willen gaan lopen.. ff vriendinnetje bellen

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:24

Ilske, denk dat het inderdaad te maken heeft met je ritme ook. Kan me dat in ieder geval goed voorstellen dat je lichaam daar niks mee kan zeg maar.
Zou toch proberen om wat meer te eten, ook al heb je geen zin. Anders krijg je wel erg weinig binnen. Neem je ook iets van fruit ofzo? Dat mis ik wel een beetje!

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:27

ja ik wil wel, maar heb er echt geen zin in.. Ik denk dat mijn lijf wat van slag is, en doordat ik erg met het eten bezig ben dat zich daar in uit ofzo? ik weet het niet..
Fruit neem ik normaal genoeg, wilde net een stuk meloen (vindt ik super lekker) nemen, maar had er gewoon echt geen zin in..

Vindt het ook wel moeilijk, vol is vol.. kan slecht gaan eten omdat het moet toch?

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:28

Voor de hardlopers onder ons? Ik heb zo die schoenen en die veters zitten er dan op het einde op een speciale manier in zeg maar zodat je het goed stevig aan kunt snoeren enzo. (Ja weet echt niet hoe anders uit te leggen) Nu gaat dus mijn flap zeg maar heel de tijd naar de zijkant schuiven bij mijn linkervoet en drukt die veter ontzettend op mijn voet, echt een heel naar gevoel en krijg er nu ook echt blauwe plekken van, wat kan ik daar aan doen?

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:28

5.30: half plakje ontbijtkoek
--> werken
8.45: 1 volkoren boterham (achterham), appel
--> werken
11.30: 1 volkoren boterham (achterham)
--> werken
14.15: magere yoghurt (met beetje vlokken)
--> half uur fietsen
15.00: croissant
--> wei uitmesten/paarden doen, half uur fietsen
16.30: banaan, blokje witte chocola
18.00: gekookte aardappels, hamburger uit de grill en sla, toetje = bakje kiwi/vanille 0.1 % vet yoghurt

Vandaag. Lachen

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:30

ilske schreef:
ja ik wil wel, maar heb er echt geen zin in.. Ik denk dat mijn lijf wat van slag is, en doordat ik erg met het eten bezig ben dat zich daar in uit ofzo? ik weet het niet..
Fruit neem ik normaal genoeg, wilde net een stuk meloen (vindt ik super lekker) nemen, maar had er gewoon echt geen zin in..

Vindt het ook wel moeilijk, vol is vol.. kan slecht gaan eten omdat het moet toch?

Dat is wel waar, maar je kan wellicht proberen om íetjes meer nog te eten als je vol zit, gewoon een klein beetje. Ik heb dat voornamelijk met het avondeten, aardappelen, ik vind dat echt niet lekker maar ook niet echt vies, maar ik hou er gewoon niet van. Als ik twee happen heb gehad zit ik al 'vol'. Probeer dan wel zoveel mogelijk mijn bord leeg te eten anders is het gewoon echt te weinig maar echt lekker is het niet, stampen als je eigenlijk al vol zit Tong uitsteken

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:49

Haha jaa maar dat is juist het probleem.. Ik wil wel maar ik kan niet!! vindt echt bijna niets zo lekker als brood met kip..

Nou ja het is beter als andersom natuurlijk Clown

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:51

Gemma schreef:
Voor de hardlopers onder ons? Ik heb zo die schoenen en die veters zitten er dan op het einde op een speciale manier in zeg maar zodat je het goed stevig aan kunt snoeren enzo. (Ja weet echt niet hoe anders uit te leggen) Nu gaat dus mijn flap zeg maar heel de tijd naar de zijkant schuiven bij mijn linkervoet en drukt die veter ontzettend op mijn voet, echt een heel naar gevoel en krijg er nu ook echt blauwe plekken van, wat kan ik daar aan doen?

hallo allemaal! ik heb hard gewerkt vandaag en hard gesnoept!
ik schaam me en zet dus niet mijn dag op inet Vork

ben ongesteld geworden en jullie kennen het wel, maar dat is morgen weer over!

gemma, ik weet niet wat je eraan moet doen, mijn schoenen zitten gewoon super. je moet zo ook weer niet te strak aantrekken he! (doorbloeding enzo)
andere sokken?

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:04

@gemma: Je moet je schoenn ook niet té hard vastknopen he? Ligt het daar misschien niet aan? of misschien helpt het om je veters er een keer helemaal uit te halen..?

*Kon het niet laten om toch nog naar dit topic terug te keren (a)

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:09

verlaat ons niet pascaline, zullen we anders samen gaan pmmen om ons eten voor elkaar bij te houden? als je hier weggaat da verval je zo weer in slchte gewoontes

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:14

Ik loop wel hard, maar heb niet zo'n flap bij de veters van m'n schoenen, dus daar kan ik je niet mee helpen Knipoog !

Zo, ik heb een selectie van onze trouwfoto's op onze site gezet:

Voor de liefhebbers:
http://members.home.nl/deboer.niels/

Cheese!

Nu eerst avondeten, eindelijk weer eens Hollands eten, aardappels, sperziebonen, veg.groenteburger,
en dan zometeen voor het eerst sinds 4 weken weer naar Syl Lachen !

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:18

heyy syl!

lang niet gezien hier! wel af en toe wat van je gehoord, ik ga even je fotos bekijken!

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:20

denice schreef:
Gemma schreef:

gemma, ik weet niet wat je eraan moet doen, mijn schoenen zitten gewoon super. je moet zo ook weer niet te strak aantrekken he! (doorbloeding enzo)
andere sokken?

Ik doe ze ook zeker niet te strak, ik heb ze minstens 3 keer zo los als dat ze ze bij de sportwinkel veterden.
Andere sokken maakt niks uit denk ik, het probleem met de veters blijft. Misschien moet ik wel gewoon die veters er 'normaal' in doen, misschien is het dan wel minder, zal ik dat eens proberen? Ben dan wel bang dat ik er uit loop met mijn hak en dus dan blaren ga kweken Nagelbijten / Gniffelen

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:21

ik denk niet dat dat snel gebeurd als je schoenen goed passen?

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:22

Wauw Astrid, wat een prachtige, ontroerende foto's! Jullie zien er schitterend uit, en wat een geweldig stel zijn jullie Lovers
Op alle foto's zien jullie er zo gelukkig uit, zo mooi! Op sommige foto's stralen jullie écht pure liefde uit, prachtig gewoon!

En aan de dreigende lucht op de achtergrond te zien, hebben jullie inderdaad heel veel geluk gehad Bloos!
Heeft wel iets, alsof de weergoden speciaal voor jullie de regen nog even uitgesteld hebben *LOL*

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:22

denice schreef:
ik denk niet dat dat snel gebeurd als je schoenen goed passen?

Ik heb doorgezakte voeten dus ik heb dat vaak dat ik een beetje uitloop zeg maar.

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:23

WAUW astrid! Prachtige foto's!!! Super mooie jurk trouwens!!
@Denice, ik heb nu een schema met m'n moeder, waarop ik schrijf om wat uur ik wat mag eten... en ze let erop dat ik me eraan houd... en ik doe m'n best ook, ik zal af en toe nog eens langskomen, met momenten heb ik tijd genoeg en dan zal ik wel wat komen posten maar er zijn dagen dat ik niet op de PC kan, en dan staan er al snel 10 nieuwe pagina's om dat allemaal bij te lezen is een beetje onbegonnen werk Tong uitsteken

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:28

Ik lees ook lang niet altijd alles bij hoor Lachen