Wel croissantje gesnoept vanmiddag, maar verder weinig gegeten en heel veel bewogen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Humphrey schreef:Zo, ik ben net terug van het hardlopen. 9 km in 54 min!
Nu even douchen en dan aan de spaghetti.
ilske schreef:ja ik wil wel, maar heb er echt geen zin in.. Ik denk dat mijn lijf wat van slag is, en doordat ik erg met het eten bezig ben dat zich daar in uit ofzo? ik weet het niet..
Fruit neem ik normaal genoeg, wilde net een stuk meloen (vindt ik super lekker) nemen, maar had er gewoon echt geen zin in..
Vindt het ook wel moeilijk, vol is vol.. kan slecht gaan eten omdat het moet toch?
Gemma schreef:Voor de hardlopers onder ons? Ik heb zo die schoenen en die veters zitten er dan op het einde op een speciale manier in zeg maar zodat je het goed stevig aan kunt snoeren enzo. (Ja weet echt niet hoe anders uit te leggen) Nu gaat dus mijn flap zeg maar heel de tijd naar de zijkant schuiven bij mijn linkervoet en drukt die veter ontzettend op mijn voet, echt een heel naar gevoel en krijg er nu ook echt blauwe plekken van, wat kan ik daar aan doen?
denice schreef:Gemma schreef:Voor de hardlopers onder ons? Ik heb zo die schoenen en die veters zitten er dan op het einde op een speciale manier in zeg maar zodat je het goed stevig aan kunt snoeren enzo. (Ja weet echt niet hoe anders uit te leggen) Nu gaat dus mijn flap zeg maar heel de tijd naar de zijkant schuiven bij mijn linkervoet en drukt die veter ontzettend op mijn voet, echt een heel naar gevoel en krijg er nu ook echt blauwe plekken van, wat kan ik daar aan doen?
gemma, ik weet niet wat je eraan moet doen, mijn schoenen zitten gewoon super. je moet zo ook weer niet te strak aantrekken he! (doorbloeding enzo)
andere sokken?
denice schreef:ik denk niet dat dat snel gebeurd als je schoenen goed passen?