net nog geweest.. caramel machiatto en een QP... jummie jummie...
MerelxG_R
Geplaatst: 17-12-11 22:30
Ik ben toenstraks ook sinds een lange tijd weer eens geweest. Naar de nieuwe Mac hier. Nou.. wat een vreselijk sloom personeel, echt niet normaal. En ik wilde een Mckroket, zegt degene achter de kassa dat ze hem zo komt brengen, krijg geen bonnetje mee, geen bekertje met een nummer erop, helemaal niks. Na een half uur (!) had ik nog niks en heb ik maar even een medewerker aangesproken, nou toen kreeg ik hem eindelijk maar helemaal geen sorry of niks. Daar ga ik dus voortaan ook niet meer heen.
Laatst bijgewerkt door MerelxG_R op 17-12-11 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Moeten ze eigenlijk een drankje of ijsje aanbieden maargoed doe ik ook neit alitjd als ik sommige mensne zo arrogant vind dnek ik ook stik er lekker in
MerelxG_R
Geplaatst: 17-12-11 22:52
Ik was absoluut niet arrogant ofzo, vroeg gewoon vriendelijk waar mijn MacKroket bleef omdat ik al een half uur zat te wachten, nou dan vind ik minstens een excuus wel op z'n plaats.
Nee dat bedoelde ik ook niet naar jou toe persee hoor Komt misschien omdat t een neiuwe maccie was ofzo?
Wel vreemd dat ze enti eens even sorry zeggen.
MerelxG_R
Geplaatst: 17-12-11 22:59
Denk het ook, maar ze werken daar niet met bonnetjes, niet met van die bekertjes met een nummer erop, helemaal niks. Dat heb ik nog nooit eerder gezien. Dat is toch bijna niet te doen?! En dan zetten ze van dat personeel neer wat al een en al sloomheid uitstraald en alles op hun gemakkie doen terwijl er mega lange rijen staan. Of nog erger: Gewoon even een praatje maken met een klant terwijl er een hele rij achter staat..
Wij werken ook neit met bonnetjes. Ik probeer herkenningspunten e zoeken zoals bepaalde montuur bril of ik vraag waar ze gaan zitten of ik volg ze zeg maar.
Soms kán je gewoon niet onder een praatje uit komen haha had ik ook een keer en oude meneer die een heeeel levens verhaal ging vertellen, later maar mijn excuus aangeboden aan de volgende gast..
Everytime
Geplaatst: 17-12-11 23:07
Wij doen ook niet met bonnetjes hebben we wel gedaan. Wij doen bon uitprinten, aanstrepen wat nagebracht moet worden en aan de kassa hangen. Dan komt degene die op nabrengen staat alle bonnetjes pakken en de producten nabrengen.
Nabrengen vind ik wel echt verschrikkelijk, niemand trekt zijn mond open als je daar al minstens 3 rondjes door de héle lobby hebt gelopen. Sta je met al dat voedsel wat al half-koud wordt. Kom je bij de kassa aan krijg je opeens een grote mond waar het eten blijft. Dan denk ik vraag dan iets aan mensen die in de lobby staan op zondagavond zijn dat er meestal 3/4 ofzo.
Lieszje
Geplaatst: 18-12-11 00:08
friendly schreef:
Wat was er gebeurd dan??? Suuuuuuper druk ofzo?
Ja druk en veel te weinig mensen. Vandaag viel het gelukkig mee
Nabrengen vind ik ook zo vervelend ja.. Ik vraag meestal waar iemand ongeveer gaat zitten maar soms vergeet ik het te vragen. Vandaag had ik ook al een paar rondjes door de lobby gelopen en kon ook een stel niet vinden. Later kwamen ze het bij de kassa halen, heb gezegd dat ik ze niet kon vinden en mijn excuses aangeboden.
Bonnetjes doen wij inderdaad ook niet aan. Al geef ik ze meestal wel mee met meeneem bestelingen (al controleer ik die altijd extra )
Miranda06
Geplaatst: 18-12-11 00:18
Big Mac Menu en Mc flurry mm's Alleen jammer dat je in Groningen alles 3x door de intercom moet herhalen hoe hard je ook praat ze verstaan je nooit
Wij deden ook altijd met bordjes. Anders is het echt geen doen hoor, mensen laten je zo 3 rondjes lopen idd of mensen gaan roepen dat het hun bestelling is, terwijl dat niet zo is. Vreselijk.
Ik heb juist een aantal keer het tegenovergestelde meegemaakt .... er moest een burger nagebracht worden en ik zie een meisje lopen, ze komt langs mij dus ik zeg: Ik denk dat die voor mij is.... zegt ze heel arrogant half lachend: nee ... en ze loopt zo door. Dus ze komt nog een keer langs 5 min later en ik kijk haar aan, loopt ze naar me toe en smijt die burger op mijn tafel Dus ik zeg: oh, toch wel? Ze draait zich om en loopt zo weg ...hahaha idioot. Bonnetjes of bordjes lijkt me inderdaad een heel goed idee, want dit was bij de Mac naast de Munt en ik heb ook al eens gehad dat ik boven zat en toen wilden ze de trap niet op om na te brengen
Huh de trap niet op kmen om na te brengen wtf nou sorry dan had i echt een manager geroepen. boven gedeelte hoor ook bij julie neem ik aan dan horen ze gewoon te komen wij hebben ook boven dnek soms ook wel is aargh moet ik weer naar boven maarja doe het dan toch maar
Anoniem
Geplaatst: 19-12-11 00:55
Ik blijf vaak naast de rij bij de kassa's wachten als er iets nog niet is ... meestal duurt het toch niet zo lang en ach de friet is eigenlijk altijd al wel lauw/koud. Scheelt weer een hele zoektocht, want als het kan ga ik altijd boven zitten en ze zoeken vaak toch eerst beneden.
iilovemc
Geplaatst: 19-12-11 01:12
Ik vind het stom dat er geen gewone bananen milkshakes meer zijn -.-'' die vond ik altijd juist zo lekker, maar nu hebben ze iets met een heel raar smaakje in plaats daarvan
Ik ben op dit moment niet zo heel erg blij met mijn werk Vanavond ben ik niet ingedeeld (waarschijnlijk vanwege kerstavond) nou oke kan gebeuren.. Maar het rooster van volgende week kreeg ik ook maar niet, blijkt dat ik dan ook niet ben ingedeeld.. Ben ik niet zo blij mee, zit al heel erg krap bij de kas en dat is nog zachtjes uitgedrukt Vanavond heb ik wel de kerstborrel dus ga er maar iets eerder heen om extra uurtjes te vragen met de reden waarom, had wel voor de kerstvakantie al gevraagd of ik extra kon werken maar zullen ze ook wel vergeten zijn.
Malima
Geplaatst: 24-12-11 13:42
ik heb hetzelfde probleem.
bij ons aangezien alle studenten van 17/18/19 mogen werken. na de vakantie krijgen we weer de gewone uren gelukkig! normaal heb ik 16 a 17 uur en nu in de vakantie ook maar 5 uur
Ik vind het echt nergens op slaan.. Dit is trouwens ook pas sinds er een andere manager is bij ons. Maar ik heb nu helemaal geen uurtjes, normaal werk ik op de zaterdag 6 uur maar nu ook niet.
ik heb normaal 32/40 uur in de week, en aankomende 2 weken maar 24 uur, ben er ook echt niet blij mee, ik moet huur betalen, en eten, die parttimers bij ons werken ook nog eens niet door maarja, als er vakanties zijn moet ik als fulltimer gewoon even schikken