Spetterlover schreef:Ik heb ontbeten met een tosti met 30+ vegetarische kaas. Had er niet al te veel kaas op gedaan en er maar geen ketchup bij gegeten
En ik heb net hetzelfde op als lunch

En ga nu de zon weer in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spetterlover schreef:Ik heb ontbeten met een tosti met 30+ vegetarische kaas. Had er niet al te veel kaas op gedaan en er maar geen ketchup bij gegeten
Jamy schreef:en toen nog 10 min op zo'n ding dat alleen je voeten heen en weer gaan, weet niet hoe ik dat moet uitleggen![]()
orionneke schreef:
MM: eet je niet wat weinig points?? Met je onbijt + lunch zit jij op 6,5 ik haal al 6 points normaal gesproken met ontbijt maar heb nu even gespaard.
Mazzel-meid schreef:ja, is idd niet zoveel, maar ben altijd bang om teveel te eten en dan aan het eind van de dag er overheen te gaan. Maar ik heb nu geen honger ofzo hoor![]()
orionneke schreef:Ikstippel ongeveer uit wat ik die avond ga eten, dus weet ik wat ik smorgens en smiddags kan hebben. Maar ik eet eigenlijk als ontbijt/lunch altijd hetzelfde en savonds gewoon normaal. Dan klopt het altijd wel.....
orionneke schreef:Hm apart, na ja het gaatom het uiterlijk heNou ik weet eigenlijk altijd wel wat ik 's avonds ga eten en ik eet vaak gelijkmatig over de dag verspreid. Dan heb je indd geen eten en kom je niet te hoog uit.
Als je weet dat je iets stouts gaat eten kun je daar vantevoren rekening mee houden door geen koekjes/snoepjes te eten. Maar die eet ik normaal gesproken niet zomaar elke dag. Ik heb SPECIAAL een zakje beertjes gekocht voor een keer tussendoor maar hij is nog steeds dicht.
orionneke schreef:Compenseer je het 's avonds dan wel weer??