Secicrible, gefeliciteerd!
M_D_H, gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.
En om even terug te komen op de Stevia van Natrena (uit de supermarkt, ja...) die zou volgens de verpakking geschikt zijn om mee te bakken..... Nou, laten we het zo zeggen..... De twee cakes die ik gebakken heb met die rotzooi, bleken uiteindelijk alleen geschikt te zijn voor zelfverdediging
Zelf koop ik die zooi dus niet meer, en als ik nu iets gezoet wil hebben met stevia, koop ik wel weer een plant, droog de blaadjes, maal ze fijn en laat ze meetrekken als ik bijv ijsthee maak. Veel lekkerder, veel goedkoper, en tenminste echt kha 
En als ik echt niet aan ontkom, dan gebruik ik liever nog suiker dan een hoop van die kunstmatige zooi. Daardoor inmiddels ontdekt dat een heleboel recepten makkelijk met de helft tot driekwart minder suiker gemaakt kunnen worden, en dan vaak nog veel lekkerder zijn omdat je de andere ingrediënten tenminste weer proeft 
Nee, ik ben niet gelijk een groot suikerverbruiker geworden (doe nog steeds pakweg 2-3 jaar met een kilootje
), maar weet inmiddels wel dat een beetje suiker soms voor veel betere bakresultaten zorgt.
Iemand hier trouwens ervaring met het zelf maken van roomijs met eventueel kunstmatige zoetstof?