Phor, tijdens zo'n reis vind ik gezond eten echt gewoon onmogelijk. Al heb ik na al het slechte eten wel altijd enorm veel zin in groente en fruit! Maar ik vind je lijst nog erg meevallen inderdaad!
Gister een dramatisch slechte dag, plofte eind van de dag zowat uit elkaar, dus vandaag even compenseren:
O: 20 gr havermout, 10 gr boekweitgrutten, 10 gr amandelen, 4 gr lijnzaad, 10 gr healthy mix
L: smoothie, 180 ml sinaasappel-/grapefruitsap, 110 gr wortel, 40 gr spitskool, 78 gr kaki, water
T: kop zelfgemaakte champignonsoep en een stuk (door de buren) zelfgemaakt brood van amandel- en hazelnootmeel, volkorenmeel, wat kokosrasp en rozijnen met wat pindakaas erop.
A: Prutje van zalmfilet, broccoli, spinazie, 4 krieltjes met schil en wat kaas of creme fraiche oid
T: blokje witte chocola, blokje 86% chocola, zakje ijsbergslamix (200 gr)D: Denk wel meer dan een liter groene/marokko thee,
3 koppen cappucino
en nog meer thee, gaat ongemerkt erg hard tijdens het leren 
B: stapritje van een uurtje
Mager dagje qua kcal, maar dat was dus ook even de bedoeling, aangezien ik gister echt veeeeel te veel taart, snoep, snacks, chips, broodjes, sausjes etc op heb!Goed bezig jullie allemaal met 10 km hardlopen!