Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
delerium schreef:Had ik al gemeld dat ik reactie heb gekregen van Roosvicee? Erg netjes ook, ik had een verkeerd mailadres getypt dus hebben ze het via snailmail gedaan.
Alle Roosvicees zijn vegetarisch, ook alle multivits. Over veganistisch durven ze niets te zeggen omdat ze dat ook niet weten.
Magrathea schreef:*zwaait naar minikatje* ik heb bietentrauma's letterlijk met de paplepel ingegoten gekregen
phormicola schreef:Mmmm, ik heb eergisteren een heerlijk veganistisch junk-menuutje besteld bij de Vegetarische Snackbar! Veganistische shoarma op volkorenpita, veganistische kaas en knoflooksaus, ui/paprika/champi's. Daarbij een veganistisch patatje oorlog en als toetje 1 grote veganistische cupcake en 3 veganistische bananenmuffintjes. MJAMWas wel veel hoor, zat proppievol
F_Orumster schreef:phormicola schreef:Mmmm, ik heb eergisteren een heerlijk veganistisch junk-menuutje besteld bij de Vegetarische Snackbar! Veganistische shoarma op volkorenpita, veganistische kaas en knoflooksaus, ui/paprika/champi's. Daarbij een veganistisch patatje oorlog en als toetje 1 grote veganistische cupcake en 3 veganistische bananenmuffintjes. MJAMWas wel veel hoor, zat proppievol
Allejuuu... ik zit al vol bij een patatje oorlog alleen.
Maar t klinkt wel goed