Maar goed, moet ik zeggen, ik trek me weliswaar daar niks van aan, maar ben op andere punten soms wel weer errug kritisch. Dus de pot verwijt de ketel....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Ja weet ik ook wel, maar ik krijg het niet uit m'n hoofd. Net zoals dat zwaarlijvige mensen dieet advies gaan geven. Ik kan dat niet serieus nemenIk weet dat dat keihard klinkt trouwens... gelukkig ben ik in andere vlakken van het leven een heel stuk milder
Wendy schreef:phormicola schreef:Ja weet ik ook wel, maar ik krijg het niet uit m'n hoofd. Net zoals dat zwaarlijvige mensen dieet advies gaan geven. Ik kan dat niet serieus nemenIk weet dat dat keihard klinkt trouwens... gelukkig ben ik in andere vlakken van het leven een heel stuk milder
Ik heb dat juist met hele dunne mensen die dieet advies gaan geven. Daarbij heb ik juist het gevoel dat ze géén idee hebben
phormicola schreef:Ach, je weet niet hoe dik ze zijn geweest![]()
Ik heb maat 36 en ben echt slank. Maar ik kom wel van maat 50 (105kg) af. Ik heb dus echt wel wat tips
anneliesdj schreef:Wendy schreef:
Ik heb dat juist met hele dunne mensen die dieet advies gaan geven. Daarbij heb ik juist het gevoel dat ze géén idee hebben
Is het niet juist andersom? Iemand die zelf dik is is het blijkbaar niet gelukt om af te vallen dus of die tips dan zo handig zijn?
phormicola schreef:Gezond eten is vaak idd laag in kcal. Maar vergeet ook je olijfolie etc niet in te vullen
En het is ook weer een reminder dat je best wat meer mag eten.