Patriciavt schreef:KozieZ schreef:Dat verschil tussen jongens en meisjes is het denk ik toch niet helemaal. Wij hebben een tweeling jongens en de ene begon meteen te onderzoeken en voelen en omdraaien etc. De andere at alleen de letters van zijn naam eraf en was bang dat zijn handjes vies werden
Was ook maar een grapje
Snapte ik
Het is gewoon leuk dat je zo goed ziet wat er dus door opvoeding komt en wat uit henzelf. Ze worden tenslotte precies hetzelfde opgevoed 
Ingrid:
Zo te lezen is het tegengevallen... Gisteren voor het eerst cakepops gemaakt... Dacht begin gewoon met 1 cc beslag... Oftewel, mijn eerste ronde cakepops bestond uit 66 bolletjes
Heb er 12 gemaakt en de rest zit voor nu in de vriezer. Heel simpel alleen chocolade gesmolten om te kijken hoe het gaat. Ging op zich wel goed. Volgende keer weer wat creatievers, hoewel ze erg lekker waren met de chocolade en gekleurde suiker.
de tandarts vond het ook raar dat ik het bleef voelen. En als dan een tand er absoluut niet uit wil, dan weet je even niet meer waar je het zoeken moet hoor
.
Misschien ga ik zo na het eten nog wel even prutsen en anders van de week/van t weekend!!
.