Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Judith_ schreef:Over oreo's gesproken; deze staan toch nog wel op mijn to-do list.
gaia schreef:Ik lees al een tijdje met jullie mee en ik heb al een aantal van de heerlijke baksels die hier voorbij komen gemaakt. Nu zou ik ook wel heel graag het recept willen hebben van het oreobaksel van hierboven. Kan iemand die hier neerzetten of mij vertellen waar ik die kan vinden
_Mara_ schreef:Morgen ga ik muffins bakken! Ik heb een recept uit mijn bakboek waar ook de befaamde brownies uitkomen dus ik heb goeie hoop. Ga gewone vanille muffins maken en eentje met pecannoten en basterdsuiker. Ben benieuwd.
FuGeLiCu schreef:_Mara_ schreef:Morgen ga ik muffins bakken! Ik heb een recept uit mijn bakboek waar ook de befaamde brownies uitkomen dus ik heb goeie hoop. Ga gewone vanille muffins maken en eentje met pecannoten en basterdsuiker. Ben benieuwd.
Ben heel benieuwd hoe je muffins worden Mara! Ben zelf nog niet helemaal tevreden over mijn basisrecept voor muffins en geloof dat jij ook redelijk kieskeurig bent als het om muffins gaat (als ik dat zo mag zeggen, als je snapt wat ik bedoel) dus als ze slagen, houd ik me aanbevolen voor het recept!
BelgenGek schreef:ik bak vanavond ff een worteltaartje,
mn wortels moeten op en ik wil nog 1x mn oude oventje gebruiken,
per 1 maart zijn we namelijk verhuisd en dan heb ik een nieuwe..
ben reuze benieuwd hoe die bakt, maar dat ga ik volgende week
(of de week daarna) zeker uitproberen!!