Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amaryllis schreef:Voor iedereen die wel eens bij Tokio Lounge (Tiel) is geweest: Zit er een maximaal aantal rondes aan? Moet je ergens voor bijbetalen? En zijn alle gerechtjes op de website all-you-can-eat?
http://www.tokyo-lounge.nl/menu/
..Er is geen max aantal rondes dus echt zoveel op je kan. Wel mag je maar 3 gerechtjes p.p per ronde doorgeven maar dat is ook echt wel genoeg . Je geeft het nummer van het gerechtje door aan de serveerster dus niet aankruisen op een lijstje zoals bij veel wel het geval is. Sashimi zit er allemaal bij! ook heerlijke entrecote. Alleen voor het ijs betaal je 1,75 extra. Ijs word erg leuk gepresenteerd, niet alleen een bolletje in een bakje maar heerlijk op een bordje met slagroom, sausje en koekje
Ik ben helemaal weg van Tiel! Macchiato schreef:Oke, ik ben net terug van Sushi 4 You (damn wat een foute naam). Ik vond het zeer goed te eten, de sfeer was prima, alleen vond ik het jammer dat er vrij veel miscommunicaties waren doordat de serveerster de Nederlandse taal niet goed beheerste. Ook vond ik het soms vrij lang duren voordat de kaart opgehaald werd voor de volgende ronde. Wat we hebben gegeten smaakte ook echt wel goed, maar de kaart van Ask de Chef spreekt mij meer aan

cinn87 schreef:Ik ben er gister nog geweest, was weer heerlijk..Er is geen max aantal rondes dus echt zoveel op je kan. Wel mag je maar 3 gerechtjes p.p per ronde doorgeven maar dat is ook echt wel genoeg . Je geeft het nummer van het gerechtje door aan de serveerster dus niet aankruisen op een lijstje zoals bij veel wel het geval is. Sashimi zit er allemaal bij! ook heerlijke entrecote. Alleen voor het ijs betaal je 1,75 extra. Ijs word erg leuk gepresenteerd, niet alleen een bolletje in een bakje maar heerlijk op een bordje met slagroom, sausje en koekje
Ik ben helemaal weg van Tiel!
. robincera schreef:Macchiato schreef:Oke, ik ben net terug van Sushi 4 You (damn wat een foute naam). Ik vond het zeer goed te eten, de sfeer was prima, alleen vond ik het jammer dat er vrij veel miscommunicaties waren doordat de serveerster de Nederlandse taal niet goed beheerste. Ook vond ik het soms vrij lang duren voordat de kaart opgehaald werd voor de volgende ronde. Wat we hebben gegeten smaakte ook echt wel goed, maar de kaart van Ask de Chef spreekt mij meer aan
Ik ga er vanavond heen! (tenminste dat vermoed ik omdat ik meegenomen word door de schoonfamilie naar 'een nieuwe in Arnhem')
Ben heel benieuwd
typfout
?

Soms een hapje maar doe mij maar een tafel vol maki's en nigri's
Ik vond de rijst ook lekker!!
Bummer!! Pieteritus1 schreef:Is iemand bekend met Shinzo in Tilburg?
Pieteritus1 schreef:Oké dus voor Shinzo reserveren...
Ik ben wel voor een meeting. Ga alleen niet naar A'dam rijden hoor, dat is me te ver.
Alles in een straal van 40km rondom Den Bosch wil ik nog wel doen.