Super leuk!! Echt heel creatief . Ik ben mijn eerste dummie ooit aan het bekleden. Is heel wat makkelijker dan een taart, dit geeft tenminste niet mee .
hele leuke cake pop. ja Rinske das inderdaad makkelijker nou bereid je voor als opdracht van PME 1 mijn bruidspaar moet ze zaterdag inleveren eerste keer poppetje geboetseerd:
Leuk die cake pops, hoe heb je de details gemaakt ook met melts of met fondant? Erg leuk gedaan en drogen ze hard op of blijven ze plakken (oftewel kan je ze in een doosje leggen om te bewaren?)
@ RustyK: De details zijn met snoepjes of fondant gemaakt Eerst de bolletjes in de melts doen, en dan kwestie van snel zijn (Dus decoratie vooraf maken), want de Candymelt droogt nogal snel
haahh ben benieuwd rinske. even een vraag he ben bezig met bloemen maken maar heb geen foam pas wat kan ik anders nog gebruiken? heb namelijk ook geen auto om naar de winkel te gaan
Heel mooi bruidspaardje. De bruidegom heeft idd wel wat weg van Sneep, maar Pieter Post figuurtjes kan ik er ook wel uit halen.
@Rusty: Als je candy melt gebruikt of smeltchocolade dan wordt het echt hard. Details kan je met vanalles wat eetbaar is maken. Strooisel, M&M's, tictac's, zwart-witjes, dropveters etc. Verzin het maar en je kan er wel iets mee Ik vind de website en het boek van Bakerella daarin erg inspirerend. Die is echt creatief met cake, chocolade en snoepgoed. Ik vond het wel meevallen met vlug uitharden van candymelt, maar ik had er ook wat olie doorheen gegooid om hem vloeibaarder te maken en een mooiere en vlakkere afwerking te krijgen.
@Dancertje: een stapeltje theedoeken oid met huishoudfolie eroverheen?