Had hier met de zoekfunctie en op DLT al zitten kijken voor combinaties met BBR.. Als ik deze zou combineren met aardbeienjam of abrikozen jam.. is het dan het lekkerst om 2 smaken in 1 laag te doen of iedere smaak eigen laag?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Falona schreef:Waarschijnlijk omdat dat niet in hun voorraad zit en dus ook niet in hun kassasysteem. Waarschijnlijk worden die dozen meteen als kosten opgenomen. Om ze dan los te verkopen wordt veel te lastig administreren voor ze dus daarom doen ze het maar niet.
Heb je bakkers geprobeert?
Ik zal wel eens bij de Hanos kijken. Heb ons mam een pas aan laten vragen.
wereld schreef:Falona schreef:Waarschijnlijk omdat dat niet in hun voorraad zit en dus ook niet in hun kassasysteem. Waarschijnlijk worden die dozen meteen als kosten opgenomen. Om ze dan los te verkopen wordt veel te lastig administreren voor ze dus daarom doen ze het maar niet.
Heb je bakkers geprobeert?
Ik zal wel eens bij de Hanos kijken. Heb ons mam een pas aan laten vragen.
De reden dat de hema geen losse taartdozen mag verkopen, is omdat hun logo er op staat. En als iemand dan ziek zou worden van jouw taart, staat hun logo op de doos..
Falona schreef:wereld schreef:
De reden dat de hema geen losse taartdozen mag verkopen, is omdat hun logo er op staat. En als iemand dan ziek zou worden van jouw taart, staat hun logo op de doos..
Dat kan natuurlijk ook maar waarom zijn er dan winkels die dat wel doen?
josie schreef:Oh ja, is er nog iemand die belangstelling heeft om een pak mix voor botercreme over te nemen? Het is van Funcakes, er is 50 gram uit (1kg), ik heb er 5,25 voor betaald
(Kan met DHL verzonden worden, onverzekerd, voor € 4,95, uiteraard kan het ook met TNT)