Bedankt voor jullie liever berichtjes Mijn tentamen heb ik in een roes gemaakt, ik weet eerlijk gezegd echt niet wat ik ingevuld heb! Dus mijn cijfer is een verrassing, maar ik houd jullie op de hoogte
De mijne lag niet bij de buren, maar gewoon in de bus . Heb hem dus nog even vlug door kunnen bladeren voordat ik weer weg moest en ga hem zo uitgebreid lezen. Mijn jurkje daarentegen is er nog steeds niet Die zou tussen 18 en 21 komen en om 18 was er niemand thuis
Pffff, heb net hazelnoten en amandelen gedoopt in chocola, laten drogen, marsepein erom, nog een keer door de chocola en nu in de koelkast. Het is erg lekker moet ik zeggen, maar een werk!! Dat was 1x nooit meer
Kieffer, beterschap. Hopelijk wordt alles goed opgelost. MM/Falona, welk boek bedoelen jullie eigenlijk? Eef, als dat jouw eerste taart is....goed gedaan!!! RoxyVip, leuk taartje!
Ow, dat valt reuze mee. Misschien had ik toch maar die iets te grote bak moeten kopen voor mijn kleurstoffen, als ik dit zo zie zal die zelfs binnen no time te klein zijn