Edit: ohnee, dat valt eigenlijk ook wel mee..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayo schreef:Ik laat het biscuit afkoelen op een rooster en daarna gelijk in een pedaalemmerzak. Komt geen bord aan te pas
Lindas2 schreef:Mayo schreef:Ik laat het biscuit afkoelen op een rooster en daarna gelijk in een pedaalemmerzak. Komt geen bord aan te pas
Ik zet m op een bord om af te koelen en dan ga ik meestal de volgende dag vullen etc.
Blijft je biscuit ook niet aan het rooster plakken? Je draait m dan ook gelijk om toch? of pas als de biscuit is afgekoeld?
MamaMiesje schreef:Ik ben trouwens bezig een taartje te maken voor een dinnetje: ze is gisteren bevallen van haar zoon![]()
Ik heb het biscuit gebruikt dat ik laatst in die 'hoekige' IKEAvorm heb gebakken.
Heb hem gevuld met BBR en met een vulling die ik nog over had van mn moeders taarten: MonChou roomkaas/witte chocola/scheutje kruidenrum
Alles afgesmeerd met sinaasappel botercreme.
Ik dénk dat ik hem ga bekleden met witte fondant, want dat is soepeler en dus makkelijker over/in al die hoekjes te krijgen. Daarna natuurlijk een hoop blauwe details en/of nog iets met wit/blauwe muisjes. En bovenop wilde ik het blauwe olifantje boetseren dat op het kaartje stond dat ik verstuurd heb
Lindas2 schreef:alleen dan wil het nog wel eens gebeuren dat het aan het bord vast plakt.. Hebben dit ook meer mensen? Zou de biscuit dan iets langer in de oven moeten?