Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LetsgoKelly schreef:![]()
Ik heb net trouwens zo'n geliefde paarse roosjes/spiral roller gekocht die uit de handel zijn
deze: http://lovethatcakeonline.com/images/pr ... ollerb.jpg
Anne. schreef:Jeeetje.. ik wilde net fondant gaan bestellen omdat ik een wit taartje met gekleurde bloemetjes wil maken.. dus ik denk 'basispakket'.. dus ik die in mijn winkelwagen gedaan, verder geshopt.. zie ik dat het basispakket uitverkocht is 'dan maar los'.. dus ik bestellen, betalen, email ontvangen.. ik nog een keer naar de email kijken.. is m'n poppy red uitverkocht.. Net dus maar even gemaild dat ik die nietmeer hoef in de hoop dat ze het pakketje morgen nog de deur uit kunnen krijgen zodat ik niet zit met hemelvaart donderdag..
Chernique schreef:Anne. schreef:Jeeetje.. ik wilde net fondant gaan bestellen omdat ik een wit taartje met gekleurde bloemetjes wil maken.. dus ik denk 'basispakket'.. dus ik die in mijn winkelwagen gedaan, verder geshopt.. zie ik dat het basispakket uitverkocht is 'dan maar los'.. dus ik bestellen, betalen, email ontvangen.. ik nog een keer naar de email kijken.. is m'n poppy red uitverkocht.. Net dus maar even gemaild dat ik die nietmeer hoef in de hoop dat ze het pakketje morgen nog de deur uit kunnen krijgen zodat ik niet zit met hemelvaart donderdag..
Aawh das wel balen!![]()
Maar, bestel jij dan alleen fondant en kleurstoffen per keer bijv?
Ik zit altijd zo met die verzendkosten.. nu ook weer, heb eigenlijk alleen 1kg biscuitmix & marsepein nodig, maar dan heb je zoveel verzendkosten..
Vorige keer had k al de neiging; ''AH JOH, dan koop ik toch gewoon nóg meer.. het wordt toch in 1x verzonden!'' maar dit kan ik natuurlijk niet blijven doen