mijn dag vandaag gister ging weer is helemaal mis O: optimel yoghurt +sinaasappelsap T: stukje speculaas L: brood en soepje T: eierkoeken en mandarijnen A: weet nog niet
@Angelique: Slapen gaat niet zo best, hij smst vooral ’s nachts. Dan lig ik wel met kriebels in bed ja. Van de spanning vooral, hij is zoooo spannend. Echt een woeste man zeg maar.
@Siz: Emanciperen! Aan z’n haren naar je hol slepen
@Noor: Ziet er netjes uit hoor, je dag!
Haha, fotootje van hakken naar vriendje gestuurd. Koop maar zegt ‘ie Mannen zijn zo heerlijk simpel soms.
Ik heb nu hakken (morgen even naar Emsterdem om te kopen, zijn gereserveerd ) en een tasje (besteld, komt volgende week binnen uit de states) en moet daar nog een pakkie bij uitkiezen.
Maar goed, hakken zijn wel heerlijk en passen ook bij m'n 2 andere outfitjes.
die sok toch! lekker van genieten hoor. plaats die foto van die hakken eens hier, ben benieuwd! sizz, die oefeningen ken ik wel ja. succes in onze hoofdstad!
Sok, klinkt goed allemaal en leuk, outfitje bij elkaar sprokkelen
Balen van die afspraak Siz!
ziet er leuk uit, Machteld!
Zo, nu op school, net saaaie les gehad, wel goed nieuws gehad! Tentamen wat kwijt was, daarna weer gevonden,v ervolgens weer kwijt was etc is inmiddels gelokaliseerd en nagekeken en het is voldoende dus hoef nog maar 1 tentamen te herkansen van vorig jaar, en verder heb ik al mn studiepuntjes, dus afstuderen van de zomer is een redelijk reele mogelijkheid!
Oef, die vind ik wel eng hoor, zo woest is ie dan ook weer niet. Woest aantrekkelijk, is dat beter verwoord?
Fijn Ingrid, ik heb ook allemaal goede cijfers terug gehad. Relaxed!
O: 2x roggebrood met halvarine en hagelslag. Enorme kop thee en een actimel T: Chiquita smoothie met frambozen, druiven, banaan en granaatappel. Snelle Jelle kruidkoek. L: Desembroodje. 1 helft met boter, 1 helft met tonijnsalade en komkommer. Kommetje erwtensoep. T: Pecanbroodje D: Steenovenpizza met verse buffelmozarella, tomatensaus en basilicum. Twijfel nog of ik er ook gegrilde groentes op zal laten doen.
Ja, Sok ze zijn wel gaaf maar ik steek zonder die dingen al aantal cm boven vriendje uit, met die hakken zou het dan helemaal zielig worden voel ik me helemaal kolossaal