Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NieneWiep schreef:Ik zou 3 ronde cakes bakken, en uit 2 daarvan een rechthoek snijden, die vullen en op elkaar stapelen. En van de derde zou ik een soort dak snijden wat je daar weer opzet. En dat dan in delen bekleden, moet lukken.
Van koek kan het ook heel makkelijk, deze heb ik een keer gemaakt:
Rinske schreef:Elan schreef:Wat misschien lekker is om te gebruiken in jullie taartjes is toffee, wat makkelijk te maken is door een blik gecondenseerde melk tot caramel te koken (blik in een pan plaatsen, langzaam aan de kook laten komen, 2 uur laten koken, gas afzetten en laten terugkoelen (afblijven, vacuüm!)) en klaar is je smeerbare en lekkere toffee!
OMG dat klinkt heel slecht, wel een goed idee, hoe dun is het dan? Smeerbaar of echt vloeibaar? Zou wellicht namelijk ook wel lekker zijn als vulling.
Mireille schreef:Maar hoe heb je die zo perfect plat/recht/vierkant gekregen dan?
krak schreef:hey,
ik wil graag mijn vriend verrassen als ik weer thuis ben, met super lekkere cakes
dus ik zou van die webshop willen bestellen aangezien ik zelf niet naar de winkel kan... maar
hoelang duurt het voordat het aankomt thuis? ik woon in België, op ongeveer 1 uurt van de Nederlandse grens
wat kunnen jullie een absolute beginner aanraden qua materialen
welke dingen zijn absolute no-no's voor een kookramp zoals mij![]()
wij lusten geen marsepein, dus ik wou die fondant doen... zijn dat andere kleurstoffen dan voor marsepein?
ik wou een soort mal halen om cupcakes in te doen, zoals ze in de blokker hebben in een soort plastiek. hier kan je dan een 12 tal cupcakes inzetten. zijn deze mallen wel goed of zijn er beteren te vinden van ongeveer diezelfde prijsklasse?
Belsje schreef:Heeft iemand een idee waar ik de vormen voor kerstboompjes zou kunnen bestellen? Zijn kerstboompjes van losse koekjes die bedenkt worden met glazuur en dan zo gestapeld.
Bedankt!